Kimseyi sevmeden kimseye asik olmadan yasamak mumkunmu?

Daha once yasadigim acilardan hayal kirikliklarindan ve guven kaybindan sonra hic bir erkegi sevmek veya hoslanmak istemiyorum. Ama malesef illa biri cikip geliyor ve seviyoruz. Mesela erkeklerin cogu sevmiyor nasil yapiyorlar bunu? var mı sevmeyen kimseyi?
Kimseyi sevmeden kimseye asik olmadan yasamak mumkunmu?
Cevapla