Hoşlandığım kızı her gün aramalı mıyım ya da her gün mesaj atayım mı?

Arkadaşlar biz bir buçuk aydır tanışıyoruz ve iki defa buluştuk. Ben ona ikinci buluşma da hoşlandığımı söyledim ve duyunca çok şaşırdı eli ayağı titredi :D ve çok sabırsızsın dedi :D ne diyeceğimi bilemiyorum biz sadece hobilerimizi biliyoruz falan dedi yani anlıyacağınız kızda güven sorunu var yani beni daha çok tanımak istiyo bu durumda üzerine düşmem gerekir mi her gün yazim mi
Hoşlandığım kızı her gün aramalı mıyım ya da her gün mesaj atayım mı?
Cevapla