Sevgilimle tartıştık ve artık konuşmuyoruz bitti de diyemedik ikimizde napmalıyım:|?

Sevgilim cok çekingen bir insan ve her zaman olaylara kendi penceresinden bakıyor.. konuya geceym ; bir arkadaşım evlendi ve kızları iftara çağırdı kızların da eşleri olduğu için bende sevgilime sen de gel dedim. oda yine her zamanki gibi ben tanımadığım insanların içinde sıkılıyorum aşkım dedi üstelik kendi arkadaşı Mustafa nişanlısıyla adalara gidecekmiş bizi de çağırıyorlar dedi. bende bende bir yere gitmiyorum kimseyle de tanışmıcm artık sen beni hep yalnız bırak tamam mı dedim. oda tamam dedi. daha sonra mesaj atmış ben senin ne mezuniyetinde ne doğum gününde ne 14 şubatta yanında olamadım evet çünkü bir sürü borcumuz var babam oradan oraya koşturuyor sana diyemedim şimdi zoruma gidiyor bütün bu söylediklerim ama en azından belki beni anlarsın dedi.. bende artık çok geç ben senin derdine sıkıntına ortak olmak istediğimde kacmıcaktın gerçekten hem ben aç olduğumda bile sana tokum demiş insanım sen benim senin durumunu anlayamayacagımı mı sanıyorsun ben her zaman senin yanındayım içine atma ben varım sen benim canımsın dedim.. bana dediği tek cümle hiç kimsenin bişey yapmasına gerek yok dedi.. bende madem hiç kimseyim hayatında olmamın da bir anlamı yok dedim.. oda gerçekleri söyleyince bak yanındayım diyenler bile kalmıyor yanımda dedi.. bende uğraşmadım hep zaten kendi sıkıntı çekiyor tek o sanki olayları hep kendi penceresinden bakıyor.. su an konuşmuyoruz sabah günaydın mesajı atmış o kadar.. benden bekliyor buna adım gibi eminim çünkü hep haksızken bile yanında oldum. ama sıkıldım artık yoruldum her şeyi yutmaktan. benim babam sırf onu daha fazla görmek için eve geç kaldım diye kalp krizi geçirdi ya ben bişey demedim uyudu ben ağlarken bile. ben napayım lütfen yardım edin hem çok seviyorum kıyamıyorum hem de artık o kadar bunaldım ki onun çabalamasını istiyorum.. napmalıyımm :(
Güncellemeler
+1 yıl
ayrıldık bittii. ve ben bitsin dediğimde hayrlısı dedi hiç çabalamadı bile demekki böyle olması gerekiyormus. size diyecegm tek sey cok deger vermeyn gzünüzü seveym
Sevgilimle tartıştık ve artık konuşmuyoruz bitti de diyemedik ikimizde napmalıyım:|?
Cevapla