Esimin sürekli kızıp bagirmasindan küstüğümde umursamamasindan hep kendi istediğini yapip beni takmamasindan biktim ne yapmaliyim?

Eşimle 1 yıllık evliyiz ama evin içinde sürekli yüksek sesle konuşuyor kızıp bağırıyor bunu geçtim. Tepkilerimi belli edeyim diye konuşmuyorum küsmüyorum umursamıyor. Beni hiç takmıyor birşeyler yapmak istiyorum bir yere gitmek istiyorum beni dinlemiyor bana ayırmak vakti yok ama insanlara çok ne yapmalıyım?
Esimin sürekli kızıp bagirmasindan küstüğümde umursamamasindan hep kendi istediğini yapip beni takmamasindan biktim ne yapmaliyim?
Cevapla