“Kafayı seninle bozdum kimseyle işim olmaz” dediğiniz birisi var mı?

“Kafayı seninle bozdum kimseyle işim olmaz” dediğiniz birisi var mı?
Hellöööğğ gecemin lambaları 🧚🏻‍♀️💛
Tam üç saattir soru sormaya çalışıyorum ama bir türlü bulamadım. Yakında amuda kalkacaktım beynime kan gitsinde soru bulayım diye sjdjd 😂 Neyse efenüm var mı sen bana yar sen bana canan dediğiniz birisi? ❤️
Dipnot: hayır yok diyenler de biraz şovcu bence... 😏

Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈
“Kafayı seninle bozdum kimseyle işim olmaz” dediğiniz birisi var mı?
Cevapla