
Peki siz sevgiliniz/eşiniz
istedi diye sosyal medya hesaplarınızı kapatır mısınız?

Evet, hiç sorun olmazdı :) çünkü zaten burası hariç hepsi kapalı asfsgdhsjs, ben ülkemizde yoğun sosyal medya kullanmanın psikolojiye kötü etkisi olduğuna inanıyorum, çünkü nereye baksanız moral bozucu bir konu, saçma sapan kısırdöngü tartışmalar, anlamsız didişmeler görürsünüz, elalem bahçe nasıl dekore edilir diye tartışır bizim tartıştığımız konulara bak, televizyondaki haber bültenleri dahi psikoloji düşmanı! çözümü tüm hesapları kapatıp hiç sosyal medya kullanmamakta buldum :) Burayı da sırf keyfine kullanıyorum zaten fazla stresli konulara dalmadan, yine de bazen saçma sapan konular çıkıyor vitrinde, eğer sıkılırsam burayı da kapatırım kimsenin rica etmesi gerekmeksizin, hoş zaten hayatımda rica edecek bir kişi de olmadığından buna kendim karar vermem doğal.
Bence Sadakatli bir eş çevresinde ne kadar çok seksi, mükemmel fizikli, güzel veya yakışıklı insanlar olmasına rağmen hiçbirine yan gözle bakmadan nefsine hakim olan en yüce kişidir bana göre. Yani sosyal medyayı kapatmak ahlaklı biri olduğunu veya eşine sadık kalacağı anlamına gelmez bu düşünce yapısında olanlar yakalanmaktan korkup realde yemedikleri halt bırakmazlar. İnanmayın:)
Ben yıllardır sosyal medya hesabı kullanmıyorum. Bir tane dondurduğum Instagram hesabım var. Arada sırada onu açıp göz atıyorum. Sosyal medya bağımlılık etkisi yapsaydı eğer sabah akşam orada vakit geçirirdim. Ee sık kullanıcısı olmadığıma göre vazgeçmesi de çok zor olmasa gerek. Aramızdaki huzur ve güven zedelenmesin yeter ki...
Ya lütfen ama lütfen bunu ne birine yapın ne de kendinize yaptırın. Kısıtlanmak, kendi hayatına dair kararları başkasının vermesine izin vermek kendine saygı duymamaktır. Güvenin karşınızdakine. Ve o güveni size vermiyorsa o ilişkinin yürümeyeceğini bilin. Kimseye bağlı değilsiniz. Kendi kararlarınızı kendiniz verin lütfen.
Cevap
74Cevap
KS 7. sekmende bir insanim
Burda defalarca yazdim o insan ciksin karsima herseyi yaparim
Hesap veren hesap vermeyi onurlu bir yasam olgusu olarak gören bir insanım net ve seffafim
Burda bile isteyen herkese tum hesaplarimi verebilirim
Mesaj kutum bile acik
Kimseyi engellemedim
Biz kapatmıştık ilk baslarda birbirimizi daha iyi tanıyabilme icin ve vakit ayırabilmek icin doğru söyleyim işe yaramıştı sosyal medya yüzünden oluşan kavgalardanda böylelikle uzaklaşmıştık birbirimizi tanıdık güvenimiz oluştu şu an 1 2 sosyal medya hesabı kullanıyoruz oda cok nadir
Sosyal medya hesabım yok. Sosyal medya insanı her açıdan zehirliyor bence, tamamen gereksiz..
Burdaki incelik, karşı taraf istemeden, istemesine lüzum kalmadan kapatmak..
Ancak ben Twitter’ı gündem takibi için kullanıyorum, paylaşım yapmıyorum.. Onu kapatmam..
Burayı zaten kapatırım..
#Vesselam
Sosyal ağ kullanmıyorum whatsapp dışında wp kapat dese onu da kaparım sorun yok yıllardır yok zaten sosyal medya
Kimse aranmazsa hiçbir kaşar onun yuvasını yıkamaz.. Evet kapatabilirim ama çokta memnun olmam bu durumdan önce ikna etmeye çalışırım baktım ikna olmuyor ve onunla herşey güzel o zaman kapatırım
Istemesine Gerek yok boş zamanlarimi doldursun diye kullanıyorum zaten ozaman kendim kapatırim Şu an bile kapatmayı düşünüyorum zaten okadar da önemli degol sosyal medya benm için
Kapatmamı isterse aslında bana bir iyilik yapmış olur ama tabi kendisi de kapatmalı ki birbirimize daha çok vakit ayıralım
sevgilim istedigi icin pek cok sosyal medyayi kapattim bir instagram kaldi onuda resim koymamak sartiyla tabi bence eşlerin veya sevgililerin bunu istemesi en dogal hakkı açikcası bende istemem sevgilimin orda burda resmi olsun millet begensin gorsun
Karşılıklı çıkar güdülmeden, sevgi, saygı ve güven çerçevesinde hayatlarını birleştirmiş iki insan için fazlasıyla saçma bir durum. Sosyal medyayı ahlaksız olarak algılamış bir sürü kişinin yorumlarını gördüm altta ve çok tuhaf buldum zira günümüzde sosyal medyaya gerek yok "ahlaksızlık" algısı yaratmak için. Daha söylenecek çok söz var ama özetle eşim ve ben birbirimizden emin olduğumuz için eş olmuşuzdur.
artık sosyal medya olmadan ne olacağını öğrenemeyiz ama sosyal medya sanki bendenimizden bir parçaymış gibi sanki koparıp atmak zor ama iş evliliğe geldimi hata evlendiğiniz zaman işte işler değiş eğer benim eşim isterse hiç düşünmeden silerim yeterki evde huzur bulalım
İhtiyaç dışındakileri kapatırım bilgi edinme mecralari dışındaki olanları onlara da ihtiyaç kalmayınca silerim sorun değil karşımdaki de bunu yapmalı demeye gerek yok bunu
Kapatırdım. Benim için mühim birşey değil sosyal medya. Şu anda da kullanmıyorum zaten.
Ben yazıya katılmıyorum açıkçası. İçinde kötülük olan insan her yerde yapar çünkü, sonuçta adamı bağlayacak halim yok.
Sevgilim için de eşim için de böyle bir şey yapmam, birkaç ufak düzenleme yaparım o kadar.
Hesap kapattırmak ve gereksiz kıskançlık saçma ve itici. Aldatmak isteyen bir yolunu bulur yapar yani. Ayrıca kıskançlık özgüven eksikliği bana göre.
birlikte kapatırız :))
Mantıklı 😊
Sosyal medya hesaplarım yok bu yüzden hayatıma girecek olan beyefendininde sosyal medya hesapları olsun istemem.
Sevgilim değil de eşim isterse ve o da kapatırsa kapatırım bence gereksiz zaten.
kapatmam cunku benim kendi bir hayatim var on a gore hareket etmek zorunda degilim o da ayni sekilde
Kapatmam. Benimle flört ettiğinde de ben sosyal medya kullanıyordum değil mi? O zaman böyle bir ikiyüzlülük etmenin anlamı yok
Kapatırım diyenler yarın başka bir hesap açmayacagi ne malûm gizli gizli, bu yüzden ben kapatmam herşey şeffaf bizde
Bana kapatmam için mantıklı bir sebep söyler ve bende kabul edersem kapatırız. Ama ben istemiyorsam kapatmam.
Sosyal medyayla çok haşır neşir olan biri değilim. Bu isteği karşısında kendisi de uygulayacaksa neden olmasın.🙂Tek taraflı olmaz.
Hayır çünkü evli birisinin sosyal medyayı nasıl kullanması gerektiğini iyi biliyorum buna gerek kalmaz
Sosyal medyadan kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum bu yüzden kapatmam.
Tabi ki kapatırım 😊 hanımcı olmak bunu gerektirir 😎
Helal 😄
Gerçekler😀
Hayır kapatmam hani erkekleri sil derse okey silerim ama hesapta kapatmam
Ortada bir takım durum varsa bu durum olması gerektiği gibii
tabii ki kapatırım karım istesin yeter neden huzursuz olayım
Kapatmasamda ortak kullanırım gizli saklı olmaz ozmanda
Sevgilim istedi diye niye kapatayım ama ilerde eşim isterse tabiki orta yok bulunur
Sosyal medyam yok ama olsaydi oda kapatirsa olabilirdi.
kapatır. başka açarım. sosyal medyasız bir hayat düşünülemez günümüzde.
Ortak alınan kararlar daha sağlıklıdır ☺ fakat bir tarafın kapat deyip diğer tarafın kapatmicam demesi de sagliksizdir.
Elbette karşılıklı olmalı.
Sevgilin veya eşin olmuşsa, sosyal medyada hangi naneyi arıyor olabilirsin ki.
Valla ben kendim istedim diye instami dondurdum 1 2 yil kadarda acmayi dusunmuyorum
Kapatırım ondan kıymetli değil saçma sapan insanlarla uğraşmaktan kurtardı için teşekkür ederim😂
Sevgilim icin hayır ama eşim için kapatabilirim tabiii kullanıyorsam 😂
Sevgilim değil de eşim istese anlaşarak kapata bilirim
Sosyal medya hesabımın her şeyini bileceği için bana kapat onu oyle yap böyle yap diyemez
Hesaplar kapatılınca güvensizlik ortadan kalkacak mı🤷♀️
Sevmiyorum zaten öyle bı derdim yok olsaydı da kapardim gereksiz
Ben de eşim de sosyal olmayan insanlardan çok sıkılıyoruz. Ne ben ne de o böyle birşey ister
Aldatacak kişi her türlü aldatır arkadaşlar aldatmayı düşünmesi başkasına meyletmesi dahi aldatmadir
Kadın kocaya kapattırr ama kendi asla6 asla ölüm ü göze alır esklerle6iletişimi kapatmaz
Hayır, ben bir bireyim hür iradem düşünce yetim var. İstediğim sürece kullanırım kimse karışamaz.
Ne saygısız bir herif derdim gözüm kör müydü bununla birlikteyken diye iç geçirir günü idare edip sabahı ayrılırdımsjjsjs ayıp olmasın yani
O isterse inadına kapamam, ama kendi isteğimle söylemezse kapatırım.
Sosyal medya olarak birtek burayı kullanıyorum zaten. Buradaki hesabımı da evlenmeden birkaç yıl önce silerim büyük ihtimalle. Sosyal medyayı zaman kaybı olarak görüyorum. Allah herkese huzurlu hayırlı bir evlilik nasip etsin. En önemlisi o.
Kapatmam gerekde yok Sosyal medyayıda aktif kullanan biri değilim öyle kim ne yapmış bir bakar çıkarım kullanım alanım bu kadar
Veririm şifreyi ortak kullanırız eşimle tabi sevgili için zannetmiyorum
Gerçekten değeceğini bildiğim biri çıksa karşıma ne isterse yaparım. Ancak öyle birinin varlığına inanamıyorsunuz kolay kolay ne yazık ki asla gitmem diyenler ilk gidiyo :)
Kapatmam kapatırsamda bu kendi isteğimle olmaz mutlaka zorla kapatmışımdır
Eğer sosyal medyayı sırf zaman geçirmek için kullanıyorsam kapatırım. Ama bir amaç için kullanıyorsam kendisini ikna ederek ya da durumu izah ederek kullanmaya devam ederim..
Kapatirim zaten cok severek kullanmiyorum ama. Ben kapatirsam oda kapatacak
Erkeklere kim baksın mk hepsi şempanze ye benziyor öğk
Üzülmesine dayanamadığım doğrudur. Uygun bir dille, dile getirirse neden olmasın. Tabi, her şeyin karşılıklı olduğunu da unutmamak lazım.
Kapatırım çok önemli bir yeri yok hayatımda.
akrabaların salak saçma paylaşımlarından kurtulurum hem :)
Seviyorsam, kapatırım. Hiç bir şey ondan önemli değil.
bilmem eğer kötü şeyler oluyorsa kapatırm ama olmuyosa kapatmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?