Eşim büyük bir şirketin genel müdürlüğü nde çalışıyor. 1 yıldır bana karşı bazen agresif bazende çok sevecen oluyor du. Yatakta bazen durağan ve soğuk oluyordu. Hafiften şüphelenmeye başlamıştım. Aralık ayında herkes birbirine yılbaşı hediyesi alacak banaca mehtap çıktı dedi. Birgün iş çıkışı arkadaşına yılbaşı hediyesi almaya gidiyorum AVM ye diye telefon etti kimle gideceksin dedim hafta sonu çocuklarıda alır beraber gideriz dedim Feride ile gidiyor um işyerinden arkadaş diyince tamam dedim git. 6 da işten çıkan karım 9 da eve gelmiş. ben vardiyalı çalışıyorum gece 12 de geliyorum eve. Aldınmı hediye yi , aldım işte Merve zor beğenirmiş falan filan Feride sağolsun yardımcı oldu çanta aldım dedi. Ben kıllandım gece uyurken telefonu kurcaladım gerçekten Feride ilemi gitmiş diye arama kayıtlarına baktım Feride ile arama yok WhatsApp mesaj falan baktım AVM alışveriş hiçbişey yok. operatörün Online hat işlemlerine girip kimle konuşmuş diye baktım ben annesi kardeşi 2 tanede tanımadığım numara tam AVM ye gittiği saatteki numarayı aradım ferdi yazdı , numara kayıtlı idi. WhatsApp ı silip geri yükledim ferdi ile mesaj lar çıktı yarım yamalak çıktı önemli bişey çıkmadı ama ben telefona ilk baktığımda ne arama kaydı ne masaj hepsi silinmiş di telefondan uyuyamadım. Sabah tartıştık neden yalan söyledin Feride ile gitmemiştim neden ferdi İle olan arama kaydı yok mesaj yok telefonunda diye tartıştık sen bana güvenmiyor sun diye üste çıktı yok öyle bişey iftira atıyor sun falan oldu. Ben sadece ferdi ile AVM gideceğimi sakladığım için sildim sen kızmayasın diye. Bana nasıl güvenmezsin falan diye beni suçlu çıkardı. çocuklar için affettim. Aradan 8 ay geçti işim vardı Kapalıçarşı'ya gittim dedim dönüşte arayayım belki bişey isterler diye. Karımın mesai 17 30 bitiyor saat 6 ya 10 var karım en geç altıda evde olurdu ev iş arası 15 dakka yürüme mesafesinde. Aradım karım telefonu açmadı dedim duymadı trafikten heralde 5 dakka sonra gene aradım 4. Veya 5. Çalışta açtı nerdesin dedim işteyim şimdi çıkıyodum dedi. Niye geç çıkıyorsun mesaimi var seni bekledim beraber yürürüz eve diye aramanı bekledim dedi eee aradım açmadın niye açmadım ıııı şey Mehmet abiyle konuşuyor dukda terfi almadım diye işten çıkacağımı söyledim akıl veriyordu bana falan dedi sonra bağırarak iyi akşamlar Mehmet abi dedi fakat karşıdan cevap gelmedi ben iyice işkillendim biraz sıkıştırdım belki detaylarda açık verir diye ama vermedi geçiştirdi. Akşamda yine o çok sevecen hallerindeydi bir isteğin var mı aşkım falan filan sonra ben çocukları yatağa götürdüm o da duşa girmiş. Duşdan sonra yanıma yanaştı sevişmek için biraz soğuk davrandım ama seviştik sonra yattı ben yatamadım uyku tutmadı. Sizce karım gerçekten Mehmet abiylemi konuştu işyerinde yoksa ile birlikte mi oldu lütfen yardımcı olun.
Güncellemeler
+1 yıl
Yazım hataları için özür dilerim. Sorunun sonunda acaba ferdi ilemi birlikteydi demek istedim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer