Benim düşüncem herkes özgür fazla ya da az takipçisi var diye önyargılı olunmamalı. 


Bişey düşünmem. Kim nasıl rahat mutlu hissediyorsa öyle yapsın
erkeğin olması biraz tuhaf geliyor. Ben istemezdim.
Cevap
14Cevap
Takipçi sayısının önemi yok. Sürekli paylaşım yapıp, aktif olması yeterli önyargılarımın oluşması için
Benim icin hic birsey ifade etmiyor. Konustugum kizin takipcisi 12 kydi mesela benim ise 300-400 arasi önemsemedi cünkü bunlar ergen işi
Pek benlik değil 50 takipçili erkek benim için daha da öndedir 5000 takipçiliden
Fazla takipçisi olan bir kız direk vazgeçme sebebim olabiliyor.
Önyargı yapmakta da özgürüz
Ben şahsen yapıyorum
Benim için büyük problemdir. Bir insanın milyonlarca da takipçisi olabilir saygı duyarım beni alakadar etmez. Ama benimle işi olamaz o insanın.
genelde kadınlarda vücudunu sergilen fazla takipçi kazanıyor..
O iş yaş. Ne kadar çok kişi o kadar fazla umursamazlık
takipçisinden çok takip ettikleri önemlidir
Ama olunuyor , caba sarf ediyorlar
Rahat ve ciddiyetsiz buluyorum
Birşey düşünmüyorum
Akıllı insan
takipçisi nasıl kazandığı önemli
Bende önyargı var
Harikasn
Tskler knsrz ins basbasa
Ne diyon kardeşim
Iyi sen nediyon
Düşünmem
düşünmüyorum
Beni ilgilendirmez
Kaşar.
umrumda olmaz
Sanal kaşar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar