Bütün sosyal medyaları aktif olarak kullanan erkek/kadın hakkında ne düşünürsünüz?

Burasını, Twitter'ı, Facebook'u, Scorp'u, Instagram'ı vb. yerleri demek istedim.
Benim Facebook, Instagram ve Twitter hesaplarım mevcut fakat Facebook harici pek aktif kullanmıyorum diğerlerini. Facebook'u da işte arada siyasi veya mizah fotoğrafları ve durumları için kullanıyorum. Neredeyse hiç birini mesajlaşmak vb. durumlar için kullanmıyorum. Hayatını buralarda geçirip de sürekli binlerce kişiyi takip edip yüzlercesiyle mesajlaşmaya çalışanlar hakkında da ister istemez bir önyargım oluyor maalesef.
Sizde durumlar nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
İyi akşamlar :]
Güncellemeler
+1 yıl
Günaydın
Bütün sosyal medyaları aktif olarak kullanan erkek/kadın hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla