Çünkü farkettim ki kadınlar , "karımla aramız çok kötü"lafına fena halde kanmaktadır.. Artık kalpleri mi öyle istediğinden midir , içlerinden öyle geçtiği için midir , hangi kadını görsem "karısıyla arası kötü olan erkek masalına " fena halde kanmaktadır...
Karımla aramız çok kötü diyen erkekler doğru söyler mi?
karımla aram kötü diyip bir kadını bununla tavlayıp boşanacağım senle evleneceğim dediyse tamamen palavra benim eşimle aram kötü olup boşansam bir daha asla evlenmem gerçek ten bu dertten sıkılıp birine anlatıyorsam benim için evlilik bir daha asla olur
Hahha yani bu bir mesaj. Karımla aram kötü yanı ben araniyorum. Kadın da sevmişse kanacak mecburen. Benim karımla aram çok iyi. Ben de o da arada farklı takilabiliyoruz mesela. Yalan yok , herkes çok mutlu