Karımla aramız çok kötü diyen erkekler doğru söyler mi?

Çünkü farkettim ki kadınlar , "karımla aramız çok kötü"lafına fena halde kanmaktadır.. Artık kalpleri mi öyle istediğinden midir , içlerinden öyle geçtiği için midir , hangi kadını görsem "karısıyla arası kötü olan erkek masalına " fena halde kanmaktadır...
Karımla aramız çok kötü diyen erkekler doğru söyler mi?
Karımla aramız çok kötü diyen erkekler doğru söyler mi?
Cevapla