Erkekler hiçbir şeyi ve hiç kimsesi olmayan kadınları istemiyorlar mı?

Hayatına almak istemiyorlar sanırım. Benim sevdiğim biri vardı istememişti beni ve hep sebep olarak bunları söylerdi işin gücün yok fakir zavallı ailen yok kimsen yok tek ve zavallısın ölsen cenazene gelen olmaz vs. her fırsatta bunları söylerdi
Maddiyattan da vururdu eksik bulurdu her konuda
Hiçbir şeyi ailesi çevresi kimsesi olmayan kadını hiçbir erkek istemiyor sanırım
Sahipsiz görüyorlar doğru tabir buysa ve öyle olunca değersiz olarak görünüyorsun kendisi de değer vermiyor saygı duymuyor o kadına o yüzden.
daha çok kendisini yükseltebilecek her anlamda güç ve dayanak sahibi kadınları mı istiyorlar?
Erkekler hiçbir şeyi ve hiç kimsesi olmayan kadınları istemiyorlar mı?
Cevapla