Hayatına almak istemiyorlar sanırım. Benim sevdiğim biri vardı istememişti beni ve hep sebep olarak bunları söylerdi işin gücün yok fakir zavallı ailen yok kimsen yok tek ve zavallısın ölsen cenazene gelen olmaz vs. her fırsatta bunları söylerdi
Maddiyattan da vururdu eksik bulurdu her konuda
Hiçbir şeyi ailesi çevresi kimsesi olmayan kadını hiçbir erkek istemiyor sanırım
Sahipsiz görüyorlar doğru tabir buysa ve öyle olunca değersiz olarak görünüyorsun kendisi de değer vermiyor saygı duymuyor o kadına o yüzden.
daha çok kendisini yükseltebilecek her anlamda güç ve dayanak sahibi kadınları mı istiyorlar?
Maddiyattan da vururdu eksik bulurdu her konuda
Hiçbir şeyi ailesi çevresi kimsesi olmayan kadını hiçbir erkek istemiyor sanırım
Sahipsiz görüyorlar doğru tabir buysa ve öyle olunca değersiz olarak görünüyorsun kendisi de değer vermiyor saygı duymuyor o kadına o yüzden.
daha çok kendisini yükseltebilecek her anlamda güç ve dayanak sahibi kadınları mı istiyorlar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer