Kalbini açtığına kendini ait hissetmiyorsan hissettirmiyorsa sana eğer, o halde ne yapmak gerekir?

.
.
insan kalbini herkese açamaz..
Belirli aşamalardan geçmek zorunda..
Sonra kalbini açtığı kişiye kalbini aldığı kişiye kendisini ait hissetmek istiyor..
Birisine ait olma hissi en güzel hislerden birisi..
Sonra onu sahiplenmek istiyor ait hissettiği kişiye aitlik hissini vermek için...

Peki kalbini açtığın o kişiye bir türlü ait olduğunu hissedemiyorsan?
Onu sahiplenmeye çabaladığında ait olmama duygusu yüzünden adım atamıyorsan..
Ne yapman gerekir?

Yani aslında kalbini açtığın kişide sana uygun birisi ama ait olma hissi eksik..
Bu hissin eksikliği ne yapmanı gerektirir?

Bu vesile ile Neşet Ertaş'ı analım
#DengesizBirAdam
Kalbini açtığına kendini ait hissetmiyorsan hissettirmiyorsa sana eğer, o halde ne yapmak gerekir?
Cevapla