AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
En azından haftanın birkaç günü erken kalkıp kahvaltı edebilirsin bence hergün erken kalkamıyosan da. Sen de o da mutlu olursunuz. Eşin çok kibar bir şekilde istemiş. Güzel bir istek seninle kahvaltı etmek istemesi.
Bence senin bişiy yapmana gerek yok adama müsade et yeni bir hatun alsın yenisi gerekeni yapar. Yahu insanda biraz edep ve sorumluluk olur adama kahvaltı hazırlayıp kapıdan uğurlamıyorsan sen ne işe yarıyorsun.
ne diyosun sen ya. kahvaltı hazırlamak onun sorumluluğu değil. kahvaltı ederse kendi ve onun mutluluğu için eder. Kurduğun cümlelere bak. Yobazlık bu başka bişey değil başka hatun alırmış..
Eğer bir kadın özelliklede ev hanımı ise kocasına kahvaltı bile haxırlamıyorsa ve senbunu savunuyordan benimki yobaxlık olsun
Kocasının eli ayağı vardır diye düşünüyorum. Bunu neden buralara çektin anlamıyorum. Adam sadece karısıyla kahvaltı etmek istemiş ve geçirmesini ona kalkıp kahvaltı hazırlamasını değil. Kendinize köle almıyorsunuz. Ben kalkıp kahvaltı etmesin demedim. sizin kurduğunuz cümle normal değil. 'Karısı kahvaltı hazırlamıyorsa kuma alır' mantığı hiç yobaz değil haklısınız?
Bakın hanımefendi evlilikler dzlerdeki gibi değil. Evet bz köle almıyoruz zaten köleylede evlenmem. Benim kadınım başımın tacıdır. Ama benim kadınım bana kahvaltı hazırlamıyorsa yatakta tampon bütüyor ve ben bunu rica ile ediyorsam kimse kusura bakmasın. Evliliklerde eşler çalışsın çalışmasın bir iş bölümü ve sorumluluk farkı vardır. Kadın hasta olur bırak kahvaltıyı altını dahi temizlerim. Sizin ısrarla anlamak istemediğiniz şey kadın yemek yapmak zorunda değil gibi biiy. Yahu ben çalışıp eve ekmek getiriyorsam bir zahmet ondanda yemek ve kahvaltı bekleyeyim. Ha sorudaki gibi bir durumda emin ol o erkek bir hazırlayan bulur. Haddimi aşıp kırdımsada kusura bakmayın
Kadınlar yemek yapmak zorunda değil zaten. Eğer kadın çalışmıyorsa eşi çalışıp yorgun geldiği için yemeği yapar kahvaltıyı da hazırlar buna okeyim. Kırılcak bır durum yok yapan birini bulur demenize sinirlendim. Ve kahvaltı hazırlamıyorsan ne işe yarıyorsun demenize. Evinize aldığınız hizmetliye bunun için para ödediğiniz için bu cümleyi kurarsınız eşinize kurmazsınız. Örneğin annenize kahvaltı hazırlamıyorsan başka anne bulurum mu dersiniz. Teşekkürler.
@unamelodia7 siz anne ve baba kavramını eş kavramıyla birmi tutuyorsunuz? anne babanınız seçemezsiniz ama eşiniz sizin tercihinizdir. Tercihiniz size gerekeni sunmuyorsa yollarınızı ayırırsınız. zaten soruyu soran kişi eşinin işe gittiği o saatte yattığına göre çalışmıyordur. lakin sizler ( genel olarak günümüz toplum yapısı) bu kadın ve erkek ayrımında erkeğin gücünü hakimiyetini elinden alıp erkeği acizleştirmektesiniz ve kadın her zaman güçlü erkek tercih eder. Gücü elinden alınmış pısırık bir erkekle mutlu olan kadın sayısı çok azdır ve bunun sonucunda aile kavramı yok olmaya başlar. Ama toplum olarak kadın ve erkek bireylerin kendine özgü sorumlukları olduğunu hatırlarsak herşey yoluna çok kolay girer. Kadının kocasına hizmet etmesini kölelik, erkeğin kadına hizmet etmesini medeniyet olarak değil de sorumluluk olarak gördüğümüz gün her şey düzelmeye başlayacaktır. kalın sağlıcakla
Benimki de aynıydı asla kalkmadım ayrıldım sende vur tekmeyi bence niye rahatını bozmaya çalışıyor
Bu kafayla daha çok ayrılırsın sen
Sanane
Dünyada milyonlarca erkek var qaa
Milyonlarca kez yalnız kalırsın 😊
Herkesi sen sanma yanlız kalmam ben bunu düşünme sen yorulursun
Fikrimi söyledim sadece aa. Niye sinirleniyorsun bu kadar 😃
Sana fikrini sormadım
😃 soramadığının farkındayım ama fikrimi beyan etme ihtiyacı duydum
Yarası olan gocunur sana damı tekmeyi vurdular
😃😃 ya tamam ablacım haklısın kusurs bakma. Bilseydim fikrimi beyan etmezdim sakin ol
Sinirli değilim ki neyse
Ben fikrimi beyan etmedim say kusura bakma😃 kendini de ezdirme canını her sıkanı koy kapının önüne. Oh mis 😃
😂😂
Ben her sabah saat 06.30 da kalkıp eşime kahvaltı hazırlıyorum. O 8 de hastaneye gidiyor ben 9 gibi ofise geçiyorum. Geç saate kadar uyumak kadar gereksiz bir şey yok
esının gonlunu yapmalısın erken yatıp ona kahvaltı hazırlayıp berbaer kahvaltı sonra ıse operek yollamalısın emın ol oda bunun altında kalmayacaktır senı daha cok mutlu edecektır
Bence onun için birazcık ödün verebilirsin kendinden ilişki de bir yerde fedakarlık istiyor hem çok yorgun olursan kahvaltını yaptıktan sonra tekrar uyuyabilirsin ^^
Paşa gibi kocanın dediğini yapacaksın, evli insan olduğunu unutmayacaksın.
Dahası böyle bir soru sorduğun için kendinden utanmalısın. Kocan işe gidecek, lakin sen osura osura uyuyacaksın. Utan.
Allah Allah niye utanıyormuş? Kadın düzgünce soru sormuş sen kimsin ki böyle onun hakkında bu kadar kaba konuşabilesin sana bu hakkı vermiyor kimse kusura bakma ama burası sorunları çözmeye yardımcı olma yeri Sen böyle yok efendim kendinden utan Tabikide onun dediğini yapacaksın falan demekle kendi hayatında da bir yere varamazsın. Kendi kocası bile " öyle olmasını çok İSTERDİM" gibi bir cümle kurarken sen paşa gibi kocanın dediğini YAPACAKSIN diyemezsin. Şu algıyı atmalısın kafandan
bir erkek olarak söylüyorum sen bu yazdığından utanmalısın...
Benim yorumum size niye battı?
@gizoyayay Senden mi öğreneceğim nasıl konuşacağını?
@Uyeİsmi___ Sen kendine bak önce.
sen bu yaşına kadar gelmişsin zaten sana ben öğretemem nasıl konuşacağını sadece dikkat et diyorum
@Uyeİsmi___ zaten bir erkek olarak at gözlüğüyle baktığınız için böyle kötü yorumlar yapabiliyorsunuz ben kötü bir şey dediğimi düşünmüyorum utanması gereken kişi değilim teşekkürler
@gizoyayay La havle...
@Uyeİsmi___ şimdi gördüm pardon bana dememişsin özür dilerim
yedirenk7 miydi kullanıcı adın? Hayır gizli üyeye çevirmişsi n de anlayamadım : D
@gizoyayay ben senin görüşünü destekledim algılayacak kapasiten yok demek ki
@DemirhanNnnN kardeşim sen kimsin yeni görüyorum seni :DDDDD
Eşin hakli bence o uyanmadan kalk ve kahtaliyi beraber yapın
Kalk sende yap kahvaltiyi gittikten sonra uyursun ne olacak en fazla yarim saat surer
Erkekler genel olarak bunu istiyor. Her zaman olmasa da ara ara erken kalkıp birlikte kahvaltı yapabilirsiniz
Eğer işin yoksa bu ilişkiyi güclendiren bir aktivitedir. Sabah uyanıp eşinle kahvaltı edip onu öperek yolcu ettikten sonra rahatça uyuyabilirsin. Bu ilişkinizi güçlendirir.
7 de uyansan kahvaltı için çok zaman olur. Gece 3 4 gibi uyumuyorsan, 7 uyanmak için çok erken bir saat değil. Kahvaltını yap, gittikten sonra tekrar uyu başka işin yok nasılsa.
Sen rahatsız olma biz gelir kahvaltı hazırlarız bu ne ya burda soracak sorumu bulamadın
😂😂😂
Eşin kahvaltı istiyor sevdiği insan ile sende reddediyorsan başkasında sevgiyi arasa bu suç olmaz.
yaş kaç bilmiyorum ama çok saçma bir soru... kocanı memnun etmickesinde kimi ediceksin?
Bence kocan için uykunu feda edemiyorsan bir sıkıntı var demektir
Saat 6.30 da kalk kahvaltıyı hazırla eşini güzel bir oralla uyandır ikinci posta için kısa bir ilişki yaşayın sonra bı duş aldır hızlıca kahvaltısını yaptır gönder o zaman ilgiye boğar seni
Bnce eşinin bu isteğini yap. Hem erken kalkmaya alisirsan hep böyle gider ve erken kalkmak daha iyi ilk bir kaç gün zorlanırsn sonra alışırsın
Bnce erken uyanmaya alis esin erken kalkiyosa sende kalk
Gerek
Yazık alt tarafı 8 de kalkacaksın ya niye üzüyorsun adamı
Aga ya çok zor, 😅😅
Erken yat
Eşin için kalkıp kahvaltı hazırlayabilirsin bu fedakarlıgı eşinden esirgememeni öneririm ayrıca ben de isterdim yani sabah eşimle kahvaltı yapıp onu öperek koklayarak cilveleşerek işe göndermeyi
Ben olsam seninle ilgilenmezdim bu sözünün üzerine.
Saat sekiz geç bir saat değil ki kahvaltıyı siz hazırlamıyor musunuz
Kocanla beraber kahvalti yap daha sonra uyursun bebisim ya kocani uzme lutfen
Onun için biraz erken yat vücudun alışır sonra zaten onunla aynı saatte uyanırsın sende merak etme.
böyle böyle kocayı kaçırırsın haberin olsun kahvaltı hazırlayan birisini bulunca unutulabilirsin
bende benimkine şimdiden diyom bak benimle sabah kahvaltı yapmassan döverim diye. bakalım nolcak
Kalk yap geri yat uykundan yarım saat vermen bir yerini eksiltmez
Sen gibi harika bir kadinla kim kahvaltı yaomak istemezki
😂ya günah ama yazık.
Senin gibilerin evlenmesi Anayasaya aykırı
Umarım tez zamanda kocan kahvaltı yapacak başka birini bulur
ay yazık valla kafana ya çok yazık
@gizoyayay Bana mı dedin
başkasına cevap vermediğime göre
@gizoyayay Anlaşılan sen de kocası üzerinde amip gibi yaşayan bir varlıksın
3 gram beynin ve o beyninin içerisinde 3 tane beyin hücresi varken sen bu lafı bana sokmaya çalışarak olan beynini de kullanıyorsun. Yapma lütfen ileride belki işine yarar. Tuhaf
@gizoyayay ne demek istediğini değil bu sitede gezegende bile anlayan çıkmaz
Sen yorma kafanı lütfen bırak boşver yazık olmasın az bir şey var zaten o da gitmesin
@gizoyayay kuyruk acın var galiba yazdıklarına baktım da herkese hırlamışsın
@gizoyayay Bu arada benim için boş teneke bile değilsin Seni karı diye değil yatağa kapının önüne bile almam
ASLŞDKAŞLDKAŞSLDKAŞLSKDASİŞLKDŞLASKDŞLASKDŞALSDKASŞLKDŞALSKDŞLASKDŞASLFKASŞLDKASŞLFKAŞSLKDŞASLF NAHAHASJDHASKJDHASKJDHASKJDHASKJDHASKJDHASKFH
Valla yazık sana kaç yaşına gelmişsin olgunlaşamamışsın seninle olmayı kim istesin de beni alacaksın sen ŞLASKDŞALSKDAŞLSDKASŞFLK burda doğruyu savununca pek bir sesiniz çıkıyor nedense
boş teneke bile değilsin derken hayatında yapabileceğin en büyük 2. lafı soktun sanıyorsun sanırım ama bununla mutlu olacaksan bırakıyım öyle kalsın kardeşim haklısın ASDLŞASDLAŞSFLASF
He bu arada ilk soktuğun laf amip olandı sen akıl edemezsin diye açıklıyım dedim :))
@gizoyayay sen ne içtin ya anormal anormal konuşuyorsun Bir uzaklaş sayfamdan artık
yallah arabistana
Kalk o zaman bacim yatma camis gibi
Ne diye evlendin madem
yazık ya adama :/ kalksana kızım uğurla kocanı
E bisey olmaz yap birlikte kahvalti
Söyledikten sonra ne degeri kaldiki
Uyan sen de, mutlu olur
Fedakarlık şart ilerisi için
Yapıver ne olacak erken kalkmak her zaman iyidir.
Kalkta bir kahvaltı yap derim
Her sabah olmasa da kırmayın bence.
haftasonunu beklesin o da
Eşin sabirliymis valla helal olsun.
vallah sırf kahvaltısı için yorgunsam hiç kalkamam
hiç beklemezdim senden :D
@sertErkek9191 aa tek kahvaltı yapınca noluyo ölünüyomu fdhfh
hayır ama birlikte daha güzel olur, tek iyi olmaz :D
@sertErkek9191 evet tabi ama tekte yapılabiliyor normal bişey fdhfg
peki haklısın diyeyim:)
@sertErkek9191 always :D
Ağustosta ekilen darıdan, kocasından sonra kalkan karıdan, oğul vermeyen arıdan ve haram kazanılan sarıdan (altından) hayır gelmez.
Ben demiyorum atasözü diyor her nesil atasözlerini bilerek büyümeli 😊
@sempatik_boy her atasözüne katılmıyorum. bükemediğin eli öpüceksin gibi.. ben uykumu alamayınca huzursuzum ve zehir zıkkım ederim karşımdaki insanı huzursuzken o yüzden uyku önemli :)
Bilek güreşi yapmak gibi algiliyorsan evliligi sen baştan kaybetmissin evlilik üstünlük mücadelesi degil fedakarlık mücadelesidir sen simdi bunuda anlamazsın bosver bildiğin gibin yaşa
@sempatik_boy aynen öyle algım ve yaşam tarzım bana ait sevmeyebilirsin ama saygı duymak zorundasın sen konuyu saçma yerlere çekip alakasız örnek veriyorsun bana göre ama saygı duyuyorum :) senin görüşlerin
sana saygi duyma esine saygı duy en azından bişeyler degisir evliginizde😃
@sempatik_boy ne eşi ya ben evli değilim sadece görüş belirttim. öyle şeylerde düşünmüyorum.
Bakara kari boşamak kolay derler bizim yaptığımizda bu oldu desene😂😂
@sempatik_boy bu konularda düşüncelerimin değişiceğini sanmıyorum:D
@sempatik_boy sana bir tavsiye atasözlerine göre yaşama sonun zeynep ergül olmasın dikkat :D
O kim la😃😂
@sempatik_boy aç izle möge abla tas yere düşmeden cıngırdarmı fgjfghj
Fransada yaşıyorum bilmiyorum daha sonra bakarım
@sempatik_boy yurtdışında yaşadığımı belli etmeye çalışırken bne fdghgfh tamam zeynep ergül yazarsın çıkar fdjfgj
Ok. Yazar izlerim fransız atasözlerinide severim fransada dogdum buyudum
@sempatik_boy :DDD merak ettim bende fransız atasözlerini googleye yazıp bakıcam
Yaz bakalım belki bunların faydasi olur sana 😂
@sempatik_boy okey fvgjghbvj
Onun için bunu yapabilirsin.
Bence arada da olsa yapmalısın 👌
Kal ve güzel bir kahvaltı hazırla tabiki
Ara sıra kalkıp hazirlasan beraber kahvaltı yapsanız güzel olur
Her yapmak istediğini bize sorarsan yol yol değil
Napican totisi donup yat 😴
Fedakar ol 😅yapabilirsin
kalk bir kahvaltı et adamla
Kalk yani nolmuş sonra yatarsın ne var bunda
Biraz dusunmem gerek...
Kalk sonra yine yat. Olmaz mı?
senin günahın yok onun kocaligina sokayım
Neden birlikte kahvaltı yapmiyorsunuz
yeni nesil türk kadını.
Arada saat kur tatlı sürprizler hazırla
Uyanmalısınız, erken uyursanız.. uyanırsınız.