Sevgilime bu dondurmayı senin suratına şlap diye yapıştır şlup şlup yalarım dedim. Beni Wp den engelledi. Napayım?

Seni rezil pislik dedi.. Nimet ile beni nasıl bu şekilde düşünüyorsun dedi.. Zaten sende bu tarz sapıklıklar sezmiştim dedi.. Böyle olduğu iyi oldu.. Sakın ama sakın birdaha yazma dedi.. Numarani siliyorum dedi.. Son mesajı gerizekali ahmak tı..
Sevgilime bu dondurmayı senin suratına şlap diye yapıştır şlup şlup yalarım dedim. Beni Wp den engelledi. Napayım?
Ne yapayım sizce geri dönmesi için.. Dönerse benim olsun istiyorum. Köfteyse bilmiyorum
Sevgilime bu dondurmayı senin suratına şlap diye yapıştır şlup şlup yalarım dedim. Beni Wp den engelledi. Napayım?
Cevapla