Seni rezil pislik dedi.. Nimet ile beni nasıl bu şekilde düşünüyorsun dedi.. Zaten sende bu tarz sapıklıklar sezmiştim dedi.. Böyle olduğu iyi oldu.. Sakın ama sakın birdaha yazma dedi.. Numarani siliyorum dedi.. Son mesajı gerizekali ahmak tı..Ne yapayım sizce geri dönmesi için.. Dönerse benim olsun istiyorum. Köfteyse bilmiyorum
Sevgilime bu dondurmayı senin suratına şlap diye yapıştır şlup şlup yalarım dedim. Beni Wp den engelledi. Napayım?
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilime bu dondurmayı senin suratına şlap diye yapıştır şlup şlup yalarım dedim. Beni Wp den engelledi. Napayım?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hahahahahhah HAHHAHA Yeni sevgilin ben olabilirim 😂 köfte değilimdir ckdkxjdjf
Dondurma çok güzel gözüktü ya
dondurma da güzelmiş yalnız reis.
Kardeş manita da güzeldi.. Manitayı kaybettik sen neden bahsediyorsun sjsdjd
boşver reis dondurma iyidir :D
Kızda iyiydi 🤪
Dondurma
Abi bu nasıl konuşma ya Tövbe Tövbe
Dondurmayı ye
seni rezil pislik
malll yaa 😅😅😅
Az bile çok kötüsün