Sevdiğim insanları cok kıskanıyorum ve paylasamıyorum asırı sahiplenici bir yapım var ne yapmalıyım?

Bir arkadasım var hiç kıskanç değil öyle benim gibide karsısındaki insanıok sahiplenmiyo aksine umursamaz takmaz bende asırı sahiplenici ve kıskancım ilişkilerde o öyle oldugu için cok seviliyor bense böyle oldugum için karsımdaki cok sıkılıyo bu kıskançlık huyundan nasıl kurtulurum
Sevdiğim insanları cok kıskanıyorum ve paylasamıyorum asırı sahiplenici bir yapım var ne yapmalıyım?
Cevapla