Sevgilim bana "Kendini çok mu güzel sanıyorsun" dedi ne yapıcam?

Şoktayım, 2 yıldır birlikte olduğum adam 2 yıl sonra küçük bir tartışmamız da adeta nefret kustu. "Sen kendini ne sanıyorsun, iki değer verdim, sevdim diye çok mu güzel olduğunu düşünüyorsun. Sevdiğim için güzelsin yoksa kendini güzel falan sanma" dedi ben o an şok oldum donup kaldım yanından hemen çekip gittim. Arıyor sadece mesaj atıp özür dilediği yok. Beni güzel bulmuyorsa neden 2 yıldır hayatim da sizce?
Sevgilim bana "Kendini çok mu güzel sanıyorsun" dedi ne yapıcam?
Cevapla