“O senin güzel gören gözlerinin güzelliği”
Yoksa
“O senin yakışıklılığın”
Mı yazmalıyım?
Bunu cevaplayamayacak kadar çocuk. Burada bunu sorucak kadar acizsin. Öncelikle kendini geliştir özgüvenini toparla ve karşındaki kim olursa olsun doğaçlama takıl kimse o kadar önemli değil kimse senin kadar değerli değil unutma.
Ama işte aklıma teşekkür etmek dışında bir şey gelmiyor
Ben romantik bir cevap arıyorum. Acaba o senin güzelliğin ya da o senin yakışıklılığın yazsam olur mu?
Bak sana verebileceğim en iyi tavsiye öncelikle kendin ol ve o an içinden ne geliyorsa onu söyle bu kadar basit birşey için burada kendinide insanlarıda yorma bak gerçekten kendine yazık edersin şunu kabullenki bunlar basit şeyler aşk yaşamak istiyorsan bu laf salatalarını yaparak değilde sevdiğinin gözlerinde yaşa öpüşürken yaşa yanyanayken saçmalayarak yaşa 😀 şu mesaja o kadar da önem vermeyin zaten samimiyetsiz bari buralara taşımayın
Artık her mesajın cevabını başkalarından duymayın. Cevaplarınız kendinize has olsun. Taklitçi değil yaratıcı olun. Ne hissediyorsan onu söyle.
İşte aklıma hiç bir şey gelmiyor bir saat kadardır düşünüyorum aklıma klasik bir teşekkürden fazlası gelmiyor ama sade bir teşekkür yazmak istemiyorum
Acaba o senin güzelliğin ya da o senin yakışıklılığın yazsam olur mu?
Tamam çok sağol bunu yazıcam 😃😃
Ya da o senin güzel gören gözlerinin güzelliği mi yazsam 🤨🤔🤔
Normal de çirkin diyor yani sjsj
Efektler sağ olsun de...
Hiç efekt koymadan paylaştım ama
Ben de ilk başta öyle yazasım geldi ama yazmadım biz daha yeni sevgili olduk biraz ilerlesin derim 😂😂
Seni çılgın adi pislik serseri nasıl da beni cezbediyorsun.. seni kandırıkçı şapşik de sjsjs
Hadi resmime bakıp iç geçiiiir 😁😀
tesekkur ederim diceksin abarticak bisey yok :) agir ol
Cevap
15Cevap
Tabi ki çıkacam lan sen hayırdır diyeceksin haddini bil lan diyeceksin akıllı ol yoksa terk ederim diyeceksin kavga edeceksin
tesekkur ederim yazman daha guzel olur illa romantik olacagim diye kasma. Normal ol oturakli gosterir seni
o senin güzel gören gözlerinin güzelliği
Acaba bunu mu desem yoksa o senin güzelliğin mi desem
Ya da o senin yakışıklılığın yazsam olur mu?
Bunun bile sevgiliisi var. Tesekir ederim, diye bilirsin
Teşekkür dışında teşekkür ederim yazmak isteseydim zaten buraya konu açmazdım dimi
Eyvallah başgaan yaz sjsjsjsj
Sevgilime yazıcam diyorum kankama değil dikkatini çekerim. sjsjsjshsjsj
Sana öyle gelmiş yaz ahahahah
Hahaha teşekkur edebilirsin
gel sarılsa güzel cıksın de
Öyle değil de: “ Sen sarılırsan daha da güzel çıkabilir” yazsam daha iyi olur
Normalde çirkin miyim uleyn de kandnsmms
sjfhfs saol de leyla mısın oğlum
O senin gözlerinin güzelliği sevgilim, yerim seni.
O senin güzelliğin de
Gerçekte değilmiyim de
daha fazla foto göndermemi ister misin de
Instada paylaştığım foto için wp’den yazdı neyse ben cevap yazdım
ne sandın yapram yaz xd
Teşekkür ederim fazla uzatma bence
Başkalarının ağzıyla aşk yasicaksan yaşama
biliyordum güzel çıktığımı de
eyvallah ciğerim de
Teşekkür ederim 🙄
teşekkür.
Teşekkür ederim
Sağol Aşkilotum de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar