Boşanan biri olarak ne yapmalıyım, düşüncenizi belirtirseniz sevinirim?

ben boşandım 2 sene oluyor, annemle beraber yasıyorum , çalışıyorum. Açıkcası görücü usulu ıle evlendım vs kötu seyler yasadım onları atlattım. Şimdi fikir olarak su an tekrar evlilik düşünmüyorum, istemıyorum da. Görüşttüğüm flört tarzı olan kişiler oldu son dönemde, bu noktada cınsel ılışkı yaşama fikri oluştu ben de. Ama kararsız kaldım, malum toplum zna vs dıyorlar ama ben de yaşama fikri daha ağır. Sizce ne yapmalıyım, fikir belirtirseniz sevinirim?
Güncellemeler
+1 yıl
güncell
Boşanan biri olarak ne yapmalıyım, düşüncenizi belirtirseniz sevinirim?
Cevapla