Sevgilinin tıp fakültesinde okuması sizce de iyi bir şey mi?

Merhabalar. Sevgilim tıp fakültesinde okuyor 2. sınıfa geçti. Ciddi bir illişkimiz var, çok iyi çok temiz biri fakat tıp okuması ilgisini azaltır diye düşünüyorum ne yapmam gerekir?
Sevgilinin tıp fakültesinde okuması sizce de iyi bir şey mi?
Cevapla