Düşünün flörtleştiğiniz biri var gündüz sesi soluğu çıkmıyor ama hava kararıp gece oldumu başlıyor mesajlara aramalara güzel sözlere (+18 konular yok).Bu flörtün amacı nedir neden gece olunca aklına düşer ve arayıp sormaya başlar? Böyle bir durumda karşılaşırsanız tepkiniz ne olur?
Yani işleri vardır diyeceğim ama bu bir bahanedir yani insanın bir mesaj yazacak zamanı olur elbet, kendilerini böyle kandıranlara Allah düşünebilme yetisi versin. Evli olabilir bence yani geceleri daha rahat yazar falan ondan sonra cinsel fonksyonları ona mesaj attırıyor olabilir. falan filan. İşin olayın nedeni neyse öğrenmek için sert tepki veririm.