Öyle bosluktayim ki ne düşündüğümu ne yapmam gerektiğini bilmiyorum tek bildiğim canım yaniyor?

Arkadaslar 2 aydır çıktığım biri var. Aramız iyi aslında ama her an beni bırakacak gibi geliyor sanki ayrılacak gibi. Kaybetme korkusu çok fazla. Telefonda soguk gerçekte çok sevimli biri. Ama bu ilişkide çok seven taraf benim o beni okadar sevmiyor biliyorum. Ya bu korkuyu nasıl yenebilirim
Öyle bosluktayim ki ne düşündüğümu ne yapmam gerektiğini bilmiyorum tek bildiğim canım yaniyor?
Cevapla