Aynı anda iki kişiden hoşlanmak 'karaktersizlik' belirtisi midir?

Selamlar..
Aynı anda iki kişiden hoşlanmak karaktersizlik belirtisi midir?
Bugünde iş, güç, iyi, kötü akşamı etmişken tam en alengilli zaman diliminde bir soru bırakayım dedim. Düşüncelerinizi ve görüşlerinizi merak ediyorum. Ankete de mutlaka katılın. Bir nevi #kızlarsoruyor üye istatistiği diyelim. :)

Aynı anda iki kişiden hoşlanmak 'karaktersizlik' belirtisi midir?

#funda
Evet, öyledir..
Hayır, kalbimin bana oyunudur..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Aynı anda iki kişiden hoşlanmak 'karaktersizlik' belirtisi midir?
Cevapla