Aşık oldum ama vazgeçmem gerek. Ne yapmam gerekiyor?

Asik oldum galiba bilmiyorumda icimde boyle guzel bir his var sevdigim kisinin de beni sevdigini dusunuyorum ama vazgecmem lazim yani istesemde sevgili olmamiz imkansiz ne yapmam gerek?
Aşık oldum ama vazgeçmem gerek. Ne yapmam gerekiyor?
Cevapla