Cok yakin arkadasim beni takmiyor sizce sebebi ne olabilir? Nasil davranmaliyim?

1 sene once arkadasim istanbula tasindi (normal kiz arkadasim) bense izmirdeyim istanbula tatil amacli gittim 2 kere bulustuk ama ben surekli bulusmak istedeim son gun artik izmire ucucam beni aramasini bekledim baktim bu kiz bni takmiyo hic mesj atmadim izmire geldim 4 gun boyunca mesaj atmadim o da atmadi en sonunda mesaj atti essek diye falan sohbet ettik aradan 5 gun gecti dahala normal konustuk normal whatsapptan konusunca soguk davranmaya basladi ( niye soguk davraniyosun diye sorsam gotunu kaldirim kizin diye sormuyorum) son gorulmesine bakiyorum o an ki saata yakin bir saatte konusmasini bitirmis oluyo ya da dahala cevrim ici olmus oluyo

_sonuc olarak cok kafaya taktim 2.5 senelik en yakin arkadsm takmiyo sebebi sizce ne olabilir ya da bu durumda ona nasil davranmaliyim?
Cok yakin arkadasim beni takmiyor sizce sebebi ne olabilir? Nasil davranmaliyim?
Cevapla