
Siz neler dersiniz bilmiyorum bilmediğim için sizinde fikirlerinizi almak istedim 🎉🌺

Belli bir yağ oranı seviyesinde olup kütle olarak üst seviylerde ve karın kasları da belli oluyor ise zaten o vücut otomatikman doğallıktan çıkmış oluyor. İşin içerisinde anabolizanlar giriyor..
Benim vücudum dan örnek verecek olursak. 1.84 boya yağ oranımı ölçtürmedim ama karın kaslarım belli oluyor vaziyetteki kilom 87 nin üstüne çıkmadı... O kadar ağırlık çalışmama rağmen mevcut diyet programına göre kütlemi bu kadar koruyabildim.. Bu resimde görünen vücutlar benim boylarımda olduğunu varsayarsak 94- 95 kg civarları bu da asla doğal olmayıp, takviyelere başvurduklarının göstergesi..
Bu spor yapılacaksa sağlık için yapılmalı, ancak öyle çekici oluyor..
1.90 boyum var 75 kiloyum kaslı demeyelim de fit vücüdüm var diyelim ama boyum az daha kısa olsa daha iyi olurdu gibi gözlerimde renkli olmasa cok cok daha iyi olurdu
Kızların boğa gibi vucutları cekici bulduklarını sanmıyorum daha cok fit sportif ve normal kaslı omuzları genis erkekleri daha cekici buluyorlar şahsi fikrim
Fit olmalı ince olmalı vucut kaslar parçalanmış çizgileri belirginleşmişolmalı kaba vucut itici duruyor
Eig için teşekkür ederim dediğim gibi erkek vucudu kaslı ve atletik olmalı. Yani yandan bakınca ince durmalı karşıdan bakınca büyüleyici. 2 sene gibi bulk dönemi geçirip kas kütlesini arttırıp sonra vucudu parçalamalı yağ oranını sıfıra indirmeli deri incelmeli bodyguard gibi dolaşmamalı hedefim bunun biraz daha zayıf hali
https://hizliresim.com/YIbnxG
Önemli değil 🎉🌺
Başarılar dilerim inşallah dediğin gibi olur. Ben çok kaslı olanları itici buluyorum sadece
Bence o bile abartı gibi fazla yani 🙄 Önemli değil 😇
Cevap
18Cevap
aşırı kaslı da hiç iyi durmuyo hiç doğal da durmuyo
ama orantılı ise bence kaslilar diğerlerinden 3-0 önde diyebilirim
Bunlar anabolik steroid kullanmış gibi duruyor ama bilemeyeceğim. Kaslı çıplak erkek vücudu çekici gelmiyor çünkü homoseksüel değilim.
İtici buluyorum açıkcası. Vücud olarak uzun boy ve geniş omuz bir de aşure kazanı gibi kalça 10/10 bence
Tabii o olmazsa olmazımdır alsbaksnal
Ele gelsin yeter qğdjqpskqpdlw
erkekler ilgimi çekmiyor ayrıca çok kas kötü duruyor fit hafif kaslı olsa eyvallah
bana göre çekici değil tabi
ama kadınsı hatları belirgin genç kadın vücüdu her daim çekicidir ;)
Hiçbir şeyin aşırısı güzel değildir.
Ben 1.90 boyundayım 75 kilodayım kaslı değilim ama fitim bu halimden memnunum boyum hariç tabiki boy sıkıntı oluyor genelde
Bence de çekici değil. Aşırı kaslı olmak çekici olsaydı ayılar...
Kaslı erkek sevmiyorum
Aaaa bu şarkıyı yeni keşfetmiştim. :D
abartili kas yapanlar bence itici duruyor
Peki sana sorsam buna nasıl cevap verirsin?
Çekici gelmeyeceği kesin.
Kas oranı arttıkça beyin küçülüyor gibi sanki
Değil itici, her şeyin fazlası zarar
Ben 1.90 boyunda 75 kilo fit hatlara sahibim fazla kasın iyi görünmediğini düşünüyorum
Hayır diyen kızlar hiç samimi değil :d
Ben o yolda ilerliyorummm😂
Herşeyin bir sınırı olmalı
Bence kaslı erkek güzel
Aşırı kaslı itici
İtici 😕
Iticii
İticiii
Yok sevmiyorum
oldukça çekici
Değil
itici,
Ben sana sorsam bunu? :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?