Sevdiğin biri tarafından reddedilmek seni öfkelendirir mi?


Her zaman arzu ettiğimiz insana ulaşmak ve onunla olmak, duygusal bağ kurmamız kolay değildir. Bazen red edilmekte gayet olağan bir şeydir.
Karşımdaki insanın duygularından emin değilsem asla ifade etmem ve yavaş yavaş körelir içimde.
Oldu ya red edildim, bunun karşısında hırçınlaşmam. Kabullenir, saygı duyarım.
Asla
Hayat insana sunulmuş bir armağandir
Insana
Karşımıza çıkan insanlarda
Mucizenin kahramanlari
Yasamim boyunca hep tesekkur ettim
Dokunuslari ile hayatima anlam katan herkese
Insan olmak bunu gerektirir
Sevgi hayatin ve yaşamın anlami olan o deger
Kini nefereti barindirmamali zaten
Hayır ama birazda bu nasıl reddedildiğinle alakalı karşındaki seni böyle sebebsiz yere aşağılar duygularına hiçe sayması yetmiyormuş gibi lakayt tavırlar sergilerse çok sinirlenebilirim öbür türlü üzülürüm elbet ama zorla güzellik olmaz der arkama döner giderim
Karşılık yoksa hırçınlaşmam, zorla güzellik olmaz. Diğer boyutu sapkınlığa giriyor ve anlamsız geliyor. Tabii bu insanların karakteri ve kişiliğine göre değişir. Hazmedemeyen bir yapıya sahipseniz, hırçınlaşabilirsiniz ve bunu pek çok kez gördüm.
Cevap
54Cevap
Merhaba,
Hayır ve çok saçma, hiç kimse kimseyi sevmek zorunda değildir...
Hayır öfkelendirmez aksine cesaretlendirir bunun nedeni ise söylememek yerine cesaret edip duygularımı ifade edebilmişim sonucu her ne olursa olsun bu beni öfkelendirmezdi en azından şansımı denedim diyebilirdim.
Hırçınlaşsam da kendime zarar ondan böyle bişeye kalkmışmam karşılık yoksa eğer çok uğraşamam..
Olsun 😄
Saygısını bozmadan konuştuğu sürece sinirlenmem. Beni hırçınlaştıracak olan şey reddedilmek değil, ne şekilde reddedildiğimdir.
Reddedilebilirim. Medeni insan bunu kabullenir ve rahatsız etmez karşısındaki insanı. Ben de öyle yaparım. Anlayış faktörü önemli burada.
Hayır ezik değilim kendi başıma da mutluyum. Eyvallah der yoluma devam ederim. Başka kadın mı yok sanki. Öfkelenen varsa kendini sevmeyi öğrensin.
Hırçınlaştırma beni Esterim naz yapmanın sırası değil 🙁
Herkes yok demis. Kim. kufrediyor hakaretler savuruyor, taciz ediyor, dovuyor bu kadinlari o zaman , bu KS ne kadar sahtekar dolu ya 😅eminim ki merhaba yazisina bile cevap alamayinca hakaretler edenler doludur şu soru da
beni sevsin diye sevmedim sonuçta aşkı paylaşmak güzelse de hayatımda yer alması yeterli
Duygularıma karşılık vermesini istediğim kişi bunu yapmıyorsa evet
Hayır eğer karşı taraf benden hoşlanmıyorsa sessizce uzaklaşırım.
Duygularıma karşılık alamazsam hızla uzaklaşırım. 🙂
Yarı yolda bırakılmaya ve yalana karşıyım, onun dısında sevmıyorsa baştan reddetsın
Ofkelendirmez ama bir süre kendi kabuğuma çekilmem gerekir... Nadasa bırakmak ggibi tarlayı
Kendi içimde kudurmak, ama karşı tarafa yansıtmamak
Yaşasın ruh hastalık sahibi olmak :ddd
Hayır vedalaşırken çirkefleşmek bana samimi gelmiyor
Hayır, alıştım artik herhakde. Yeni duygulara yelken açmak lazım
Hayır.. Uzaklaşırım.. ya da hırs yapar elde eder sonra soğurum
E tabi de bunu yansitmayi pek tercih etmiyorum direk silip uzaklasiyorum
Merhabalar ✨
Hayır, sadece üzülürüm
Beni sevmek zorunda değil
🌸. 🌸. 🌸. 🌸
Hayır, asla. Bu yaşıma kadar bir kez olsun karşımdakine yüklenmedim bu konuda.
yoo gayet sakin olurum. zorla sevdiremem ki kendimi
Öfkelendirmemeli yoksa saplantı haline gelir kendine yedirememek gibi aynı
Evet çok beğendiğim birisiyse deliriyorum, çok üzülüyorum o kişiye gerekli laflarımı serpiştirip kötü anılarıma ekliyorum ve yoluma devam ediyorum
Yooo bir umursamıyorum
😄😄
Elimde olmadan gergin oluyorum. Eskisine göre daha az kırıcı ve kendini küçük düşüren davranışlardan uzak duruyorum.
Hayır, yoluma bakarım.
Hayır. Kimse kimseyi sevmeye mecbur değildir. Sevemedi işte ne yapabilir ki kalbi seni seçmedi. Kabullenmek gerek sadece
duygularıma karşılık alamadugum zaman bakkal Hüseyin köpegi var onu taşlarum niye mi ha bu duyguyu neden aglattun diye
Öfkelendirmez ama üzer öfkelenmem için aşırı egoist olmam lazım.
Sadece üzülürüm ve kendimi toparlar yoluma bakarım
Yok. Önüme bakarim. Hayat devam ediyor.
Zorla güzellik olmaz. O yüzden hayır.
İçimde fırtınalar kopar.
Allahım kesinlikle. Hemde çok hırçın
hayır yeni limanlara yelken açılır 🖖🏼
Yok bea salarım gider
Asla, saygı duyup sessizce uzaklaşırım.
Tam tersi sessizliğe bürünürüm
Karşılık alamadığımda değil de karşıdaki kişinin hareketleri çok belirsiz olduğunda biraz
Eskiden olsa üzülürdü ama artık önemi yokmuş gibi davranıp seks yapılacak bir vajina arıyorum
Artık buna da alıştım diğer hayal kırıklıklarımın yanına koyup hayatıma devam ediyorum
hayır, saldırganlaşmama olgunluğuna eriştim..
Ah carla minik bebeğim
Hırçınlanmakta ne aslan gibi kükrerim
Hayır aksine mahsunlasirim ben
Hayır , sevmek zoraki değil.
Duygularımı belli etmem
Hayır
Kapıyı kapatır yoluma bakarım
Evet. İstersem er ya da geç elde ederim
Aynen it gibi sağa sola saldırırım
Elbetteki ama hırçınlığımı kendi içimde yaşarım
hayir hırçinlasmam. herkes kendi yoluna.
Öfkelendirmez; ama beni çok üzer.
Yoo umrumda olmaz pek
Evet, yani. Sabrımın zorlanmasına hiç gerek yok
Hircinlasman ceketimi alır giderim
Hayır
Tabii hırlıyorum arada
😂aman yaa gece gece güldürdün beni.
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?