Eşimin ailesi ve yaptıkları çok zoruma gidiyor eşim için Susmalı mıyım yoksa tepkimi ortaya koymalı mıyım?

Eşimin ablası bizden 8 sene önce kaçarak evlendi iki sene önce eşimle biz evlendik fakat Bizim düğünümüz de hiçbir şeye karışmadı lar Annesi kızının yanında bile durmadı nişanda kına gecesinde sanki başkasının düğününü müş nişanlıymış gibi bir köşede oturdular sadece şimdi bile ablası ve eniştesi ne her konuda saygı gösterirler Ken bizimherşeyimiz e laf ediyorlar onlara karşı hep güler yüzlü olmama rağmen özellikle ablası sürekli bir hata arayıp Bize laf söylemek için can atıyor eşimin 5 kardeşi var ardeşleri her istedikleri zaman ablasına gidip İstedikleri kadar kalırken biz çağırdığımızda bize göndermiyorlar gönderseler bile 1000 tane laf ediyorlar bizden sonra küçük kardeşi evlendi Biz de 50 kıpırdatmayan annesi o kadar mutluydu ki sadece o anı gördüğümde bile nefret ettim onlardan şu anda bile küçük kardeşimin eşine ve ablasının eşini gösterdikleri saygıyı bize göstermiyorlar bunları eşime söylediğim zaman da sürekli kavga ediyoruz Örnek vermek gerekirse 2 senelik evliyim Annesi bir gün bir akşam yemek yemeye çay içmeye gelmemiştir ama Neredeyse her hafta sonu ablasının dalar bunları söylediğim de ben suçlu oluyorum ne yapmam gerektiğini bilmiyorum artık Ama bu olay beni son derece mutsuz ediyor mecburen görüşüyoruz yakın oturduğumuz dan ne yapmalıyım
Eşimin ailesi ve yaptıkları çok zoruma gidiyor eşim için Susmalı mıyım yoksa tepkimi ortaya koymalı mıyım?
Cevapla