Sağ olunuz sesleriyle mesaj veren arkadaşlara, her birini tek tek dinleteceğim bu şarkıyla beraber..
http://www.youtube.com/watch?v=mTZRQltuHRc
bırak yalakalık yapmayı hatan varsa git ozur dile. o hatalı ise hatasını anlayıp gelip ozur diler inşallah:)
yalakalık mı? kocam için değişik bir özür dileme şekli olsun dedim. onun için. neresi yalakalık?
çok üzüldü ama ya. kuru özürden ziyade bu aklıma geldi.
çok teşekkürler. profosyonel ses çekimi gibi olmuş. nasıl yaptın? sanki spiker konuşuyormuş gibi.
Ayrıca bknz : https://www.sestek.com/tr/tts-demo
bu sitedeki kayıtı kopyalama nasıl yapıcağım? yazdım seslendirdi ama kopyaladığımda ana sayfa çıkıyor.
Kaydetme yapmayı bilmiyorum.
Fakat çalan sesi bilgisayarınızdan ses kaydı yapabilirsiniz.
peki verdiğim linkte sesin nasıl böyle düzgün ve spikergibi çıkmış?
Ayrıca bknz : forum.shiftdelete.net/.../...a-muzik-dinletme.html
<param name="movie" value="https://vocaroo.com/player.swf?
Yanlış oldu galiba :(
tekrar deneyebilirsin canım.
https://vocaroo.com/i/s1f3AuQn2t6.9 inşallah bu sefer olmuştur
https://vocaroo.com/i/s11MbGNOZexx
Yine olmadiysa yapcak bise yok :D
Evet basardimm :D
teşekkürler canımsınn:))
Cevap
12Cevap
İnşallah aklı başına gelir senin burnundan getirir bu yaptığını
moralmen iyi destek oldunuz.
"Sizlerden yarım istiyorum?" usta bir yarım çek ordan!
''d' yi atlamışım. buna mı takıldın?
sevmiyor kardeş tartışan karşılık veren karının iki çaktıysan ağzına 4 çakacaksın rajona ters katılmıyorum.)
buda neyin nesi ya:)
oldu işte bir kere. sahura kaldırırken bu kayıtları dinleticem.
bunu hazırlayıp uyandırıcam. kuru özür dilemekten iyidir sürpriz olur.
demek ki kıskanç bir kocan yok ben olsam aile sırrımı neden paylastın bu erkekler ne yazmış niye cevap verdin gece kabusa döner sen burayı derleyip toplayana kadar kendini derle topla kuru özür değil git açıl saçıl yatağa bir anda at kendini canım ne gerek var böyle saga sola derleme toplama ile.)
https://vocaroo.com/i/s08fEK1tVr1e rezalette son nokta :D
çok yaşaaaa:)
rica D:
bence git yatagına üstüne güzel bişiler giy sarıl öpmeye başla sonrasında barısırsınız.
sürpriz olur böyle ama. eşek gibi pişmanım valla.
boşver süprizi. git seks yap aranız iyileşir :D
bu gizli kullanıcı bir halt etmiş, afet kocası bida yapmaz
verdiğim linkte der misiniz. çok üzüldü kocam ya:( bildiğin vicdan yapıyorum. kıyamıyorum.
mikrofona gerek var mı ki?
teşekkürler yinede
https://vocaroo.com/i/s1AL7bpmI88H
Umarım barışırsınız ^_^
ya hata benimdi. bunu dinletemem. yapıyor adam zaten bunları. ben eşeklik ettim anlayacağın.
Ozaman ablacım sende tatlı tatlı uğraş kocanla barışırsınız
çok teşekkürler.
tanrım.. hiroşima lütfen
neden bacım ya? Üzdüm adamı şimdide vicdanlardayım.
Ben almiyim alana da mani olmayayim.
canın sağ olsun.
yarım döner mi istiyon?
döner?
yarım demişin de yardım yerine
ee anlamışsın işte de demek istediğimi. tek harfe mi takıldın?
espri yaptım anacım ;)
tamam canım:)
karı koca arasına girmem
mesaj dahi olsa mı?
mesaj derken
içerikte yazmıştım ses kaydı diye.
yok bacım karı koca arasına girmem girilmezde
Gece gece icat çıkarma bacım
vanın sağ olsun ne yapalım. elbet diyen arkadaşlar çıkar.
Tamamdır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar