1.5 yıl önce arkadaş olarak başlayan muhabbetimiz sonucunda aşık oldum. Açılmakla kötü mü yaptı?

Onu kaybetmemek için arkadaş olarak devam etmelimiydim. Ben onun için bütğn düzenimi bırakıp Ankara’ya yerleşmeyi göze almıştım. Siz benim durumumda olsaydınız napardınız. Hala bişeyleri değiştirmeme imkan var mı?
1.5 yıl önce arkadaş olarak başlayan muhabbetimiz sonucunda aşık oldum. Açılmakla kötü mü yaptı?
1.5 yıl önce arkadaş olarak başlayan muhabbetimiz sonucunda aşık oldum. Açılmakla kötü mü yaptı?
1.5 yıl önce arkadaş olarak başlayan muhabbetimiz sonucunda aşık oldum. Açılmakla kötü mü yaptı?
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar biz bir kılza bir ay öncesinden tatile gitme planı yapmıştık. diğer arkadaşlarıyla olan planını bozup benle gelecekti. bana güvendi proğramını bozdu. ben eylül de gideceğim hala. sizce teklifte bulunmalı mıyım?
1.5 yıl önce arkadaş olarak başlayan muhabbetimiz sonucunda aşık oldum. Açılmakla kötü mü yaptı?
Cevapla