Sevgilinin aşırı duygusal olması mı; yoksa duygusuz gözükmesi mi daha kötüdür?

Aşırı duygusal insanlar, bu yoğun duygularından dolayı gerçeği görme noktasında problem yaşayabilirler. Her yaşanılanda bir anlam, kırılgan iç dünya, basit olanı bile anlamlaştırma çabası insanı bir süre sonra yorabilir. Öte yandan duygusuz gözüken, duygularını belli etme konusunda problem yaşayan insanlarda, hayatındaki insana bunu gösterme konusunda sıkıntı yaşıyorlar. Bilmek ayrı, görmek ayrı şeylerdir ve hayatımızdaki insan tarafından sevildiğini hissetmek ve görmek ister insan.
Sevgilinin aşırı duygusal olması mı; yoksa duygusuz gözükmesi mi daha kötüdür?
Sevgilinin aşırı duygusal olması mı; yoksa duygusuz gözükmesi mi daha kötüdür?
Cevapla