Bende ilk zamanlar böyleydim hatta daha bile fazla olabilirim. Tabi bu bir zamana kadar böyle gidiyor. Karşı taraf elbet bir gün sıkılıp size rest çekiyor o zaman anlıyorsun dünyanın kaç bucak olduğunu. Vallahi ben terk edildim tövbe ettim bu işlere. Allahtan geri döndü. Fazla boğmaya gelmiyo bazen. Aman diyeyim dikkat et:D
En İyi Cevaplar