Kıskançlik ve deccallik seviyesini puanlar misiniz bu kizin?

Eski yakın arkadaşımdi kendisi bana süreli bu kız kötü bununla arkadaş olma diye haberler geliyordu (abartmıyorum yaklaşık 500 kişi biri müdür diğeri öğretmen) ben diyordum ki akılsız olduğum için Kemal'in yapmazzz. Kız beni kullana kullana (kopya için kullanıyordu cakall) okul 4. su oldu. Annemin kalbi durdu bunu bilmesine rağmen arkadaş çevreme ve öğretmenlere söylememis üstüne tam o gün akımlar, videolar, falcilar gezmiş bunların fotosunuda bana atmıştı. surekli dış görünüşumle ilgili negatif setler söylüyordu ben de takiliyordum ama arkadaştır yaa olur öyle şeyler diyordum. Benden hoşlanan bir çocuk olunca hemen gidip çocuğa yanasiyordu böyle o kadar * ki çocukların saçıyla falan oynuyordu jfnfskjf neyse sinirlendim yazmak istemiyorum artık.

Kıskançlik ve deccallik seviyesini puanlar misiniz bu kizin?
Cevapla