Erkek arkadaşım bana kendinden bıktırdın dedi sizce ne yapmalıyım?

İlk zamanlar her şey çok güzeldi ben yazmadan o yazardı o arardı. Hemen hemen herşeyi yapardı. Zor zamanlar geçirdim ailevi sorunlar. Bazen öfkelenip ayrılalım diyordum. Ama hep onun iyiliği için. o kadar sıkıntı da onu da düşünüyordum. Ne yapacam bilmiyorum.
Erkek arkadaşım bana kendinden bıktırdın dedi sizce ne yapmalıyım?
Cevapla