AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
112Cevap
Eşine hizmet etmen güzel bence ancak bunun karşılığında sana teşekkür etse ya da gönlünü alsa daha iyi olur.
Birazcık abartıyorsun gibi çok da alıştırma bence. Sen de insansın snein de ilgiye ihtiyacın var belli et
Sen mutluysan sorun yok. İnsanların ne dediği önemli değil. Hayatta ciddi bir ilişki bile olmayan insanlar evlilik hayatı hakkında yorum yapıyor.
Böle Eşe Can Kurban Bazıları Üşenir Masaj Yapmaz oram ağırır buram ağırır seninkisi biraz fazlasını istiyo gibi geldi bana
Sen yapman gerekeni fazlasi ile yapiyormussun zaten masallah...
Onun icin bulunmaz nimetsin ama farkinda degil..
Arpasi fazla gelmis bence.
Evdeki vasfına dair basmakalıp bir algı yaratmışsın onda. Her ne kadar iyi niyetle yapılmış olsada hatalı bir davranış bence
Yüz verdik Ali'ye Ali sıçtı halıya durumu bu.
İpleri sık biraz tatlım yok öyle ben bütün gün çalıştımlar falan.
Siz yapmanız gereken buymuş gibi düşündüğünüze göre, eşinizin hizmet beklemesi gayet normal alışmış çünkü.
Sen bokunu çıkarmışsın bu saatten sonra yapmazsan daha kötü olursunuz emin olabilirsin başta yapmicaktin kısıtlı tutacaktin
Sen olması gerekeni yapıyorsun. Bilmiyorsa onun sorunu. Ne demişler, iyilik yap denize at, halk bilmezse halık bilir...
Eşini seviyorsan bunlara idare ediceksin tatminsizlik kötü bişey ama adil olandan bahsedersek huzurunuz bozulur
İyi de bunu sen kendi kendine söylüyorsun
öyle hissediyorum diyorsun. Gayet güzel her kadın çalışacak die bir şey yok
sen olması gerekeni yapıyorsun olması gerekende bu ilgilenmek dışarıdan birilerinin ne dediğine bakma sen
Yavvv bu soruya yanlışlıkla takip attım şimdi çıkamıyorum.
Habire bildirim gelip duruyor bezdim
Özür dilerim.. :(
Kitlendi çıkmıyor telefonu duvara vuran son anda fakir olduğum aklıma geliyor vazgeçiyorum
Yüz veriyorsun deneyelim de kendisi de sana ayni böyle davransa fena mi olur? Bunu onunla konuşmayi dene
Bunu ima eden bir davranışta bulundu ya da buna dair bir şey mi söyledi?
Yoksa sen kendini işe yaramaz mı hissetmeye başladın?
yapman gereken bu ama eşın bunun kıymetını bılmıyor. Bunları azalt be neden azalttığını da sölye kıymet bılmedığını belırt
Evet çok yüz veriyorsun erkek milletine bu kadar Yüz vermeye gelmez
Bence genelleme yapmamalisin biz yüz verilmedende başımıza taç ediyoruz siz kadınlar doganiz gereği nankör yaratilmissiniz dünyayı serseler önünüze daha yok mu diyen kadın var
sen 50 ver :ASdasd
@kartalLizma32 yyyaaa
Alıştırmışsın, biraz fazla yüz vermişsin. Tavrını koy arada olmaz böyle.
Ya eğer böyle hizmetçi muamelesi yapıyorsa o yanlış ama rica minnet bir şeyler istiyorsa kırma ne olacak eşin sonuçta :)
ÖKÜZ ile evlendiğini fark edenler kulübüne hoşgeldin...
Bu hizmet etmek değil
Hoş görülü olmalı, görevin say
Aslında doğru olanı yapyorsun ama anlayaan işte o sana karşı nasıl mesela?
Adam eş değil eve hizmetçi ve kendisine bakıcı arıyor yuh
Kadınların bazıları hizmetçiliği kendine reva gördüğü için erkeğinde işine geliyor tabii. Ablam mesela çayı ben doldurim diyorum olmaz sen erkeksin otur benim kız doldurur diyor. Kabullenilmişlik var demek ki.
Kahvesini hazır ister nedir yahu eşin gerçek bir hanzoymuş
Sen çalışmaya başlarsan ve aynısını istemeye devam ederse ne yapacaksın?
süs gibi durmak icin mi esiyim derken kendinizi yeterince aşagiladiniz zaten
Güzel yapiyorsun da abartma
Cok yaparsan kiymetin bilinmez arada sirada jest niyetine olablir
Bir ölçütü yok bunun sen nasıl istiyosan eşinle de uzlaşdığınız düzeyde yap.
Ya yok, sana iyi davranıyorsa boşver. Aranız herzaman iyi ve neşeli olsun😊♥️💗
Sözlü olarak birşeyler belirtiyor mu sen mi tamamen öyle hissediyorsun
Ya bunları yapmaya asla erinmem keske bir eşim olsa da her gün bunları yapsam ben de. Üüüfff çok güzel be
Bunlar sizin özel yaşamınız, bir memnuniyetsizlik hissettiriliyorsa bir tarafa sıkıntı var demektir, umarım mutlu mesut yaşar, mesleğinizi de elinize alırsınız.
Bu kadar yüz verme babasının uşağı yok karşısında. Çok pişman olursun önünü alamazsın.
Yeni nesil köle böyle bulunuyormuş demek ki 😀 barınma ve beslenme sağlama karşılığında
Senin eşine hizmet etmen ona olan ikramındır. Zorla yapılacak bir şey değil.
kim olursa olsun 🙂bir yere kadar
bu işler karsılıklı, bildiğin hanzo vakası bu
Yapman gereken zaten adam hizmet bekler tabi sabah akşam evde oturacak mısın?
iş istiyorsa yapacağın varsa da yapmazsın. haklı olma ihtimalin yüksek.
Sen çalışmıyorsun diue hizmetçi olarak kullanamaz yasağı yeri temizlemek tek kadına ait değildir veya kendini suçlu hissetme
Alışmış kocan herşeyi hazır bekliyor ama senin yaptıkların gayet yeterli
Sen koskoca öğretmensin! Bu ne eziklik ya ! Bu nasıl bir özgüven yoksunlugu
Okumuş köle sadece iş yerinde olmuyormuş demek ki
Yok hocam istersen kocana söyle üzerine kuma alsın
Biraz geri çek kendini ki zamanla bunları yapmak onu pışpışlamak seni asli görevinmiş gbi düşünmesin.
Kardeşim sen doğru yoldasın bunları yapıp da hala yaranamiyosan salla gereği yok öyle eşin 4 yıllık evliyim 4 yıldır cefa üstüne cefa çektim üstelik siz ogretmensiniz benimki ev hanımı ne masajı ne kahvesi ne çayı ne kahvaltısı hala yaranamiyorum.
Hizmet değil ben olsam ilgi beklerdim, bir kahve falan yanı.. Aslında onuda kalkıp kendim yaparım içimdeki sosyalistlik sanırım hep duracak.
aynını onunda yapması lazım yani msaj olabilir sarılması olabilir ya da birgünde kahveler ondan olsun.
Sence biraz abartıyor olabilir misin sana olan bir saygı olması gerekli ilgi tek taraflı olur mu sence
Olmadı ki şöyle bir kölemiz, pardon eşimiz skzhjzjz
Tabiki ezilme fakat şu kitabı okumalısın. Belkide eşin kendine hizmet edilmesiyle sevgini hissediyordum. Bağzı insanlar sevgiyi hizmet eylemleriyle hisseder. Beş sevgi dili adlı kitabı okuyabilirsin.
yapman gerekeni yap. onun yapması gerekenleri de onun yapmasına izin ver. her şeyi sen yapma. onun hayatını çok kolaylaştırırsan hepsi senin görevin olur ve değer verilmeye gerek görülmezsin
Biraz fazla yüz vermişsin. Eşim ev hanımı. Senin yaptığının hiç birini yapmaz.
Pek okumadım ama hizmet etmek derken hizmetçi gibi de olunmaz
Eşin çok şanslı kiymetini bilmeli. Ne güzel işte kocanla ilgileniyosun. Ac bırakmiyosun. Eğer bunun karisliginda sana kötü muamele yapıyosa aşağılıyosa yazık yani
Onada yaptir tatlılıkla aşkım gel beraber yemek yapalim aşkım sofrayı koyalım gibisinden
En iyisini yapıyorsun kimseye bakma sen onu sevdiğini önemsediğini his ettir ona
Islam dinin de kadının çalışmasının yeri yoktur kadın evine bakar erkek çalışır hizmet bekliyor diyorsun zaten mecbursun yapmaya yardım eder eşinde sana
Eşim çalışıyor ben çalışmıyorum kelimesi bile çok saçma senin evde yaptığın işin haddi hesabı yok ve bence eşin değil sen kendini eksik hissediyorsun. O yüzden ona o kadar ilgi veriyorsun.
Çok abartmışsın. Hizmetçi alsa daha iyi olur onun için :)
Sonuçta ev işleride insanı yoruyor. Anlayışlı olmalı eşinizde.