Eşim çalışmadığım için evde kendisine hizmet bekliyor. Bu normal mi?

Bundan şikayetçi değilim öncelikle. Ben eşime elbette hizmet ederim bakarım ilgilenirim süs gibi durmak için mi eşiyim sanki. Ancak ben öğretmenim ve bu yıl eşim çalışırken ben hep evdeydim. Hala evdeyim. Bir süre daha böyle olacak durum. Eşim de evde hiçbir şey yapıyormuşum yan gelip yatıyormuşum gibi davranıyor bu kırıcı oluyor sadece. Yemeğini yedikten sonra kahvesini hazır ister. Yorgunsa omuzlarına masaj yaparım boynunu öper şakaklarını ovalarım, hemen her akşam kahvenin yanında tatlısı atıştırmalığı vs olur buna rağmen sanki ona yetmiyorum gibi hissediyorum. Sizce çok mu yüz veriyorum herkes böyle söylüyor. Ben yapmam gereken buymuş gibi düşünüyorum.
Eşim çalışmadığım için evde kendisine hizmet bekliyor. Bu normal mi?
Cevapla