Kıza mors alfabesi ile seni seviyorum yazdım. İki gündür cevap atmadı?

Anlamadı mı? Mors alfabesi diye mi beğenmedi? Yoksa sevmiyor mu? Napim ben duyguları mı kolay ifade edemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Merak edenler için: •••/•/–•/••//•••/•/•••–/••/–•––/–––/•–•/••–/––
Kıza mors alfabesi ile seni seviyorum yazdım. İki gündür cevap atmadı?
Cevapla