AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
Ya birak konussunlar iste. Heveslerini alsinlar. Ensenden tutup masaya oturtamazlar nihayetinde.
Hep konuşucaklar duymazdan gel.
artık farkettim bunu zaten :D
Cocuk yaparak kurtula bilirsin
öyle basit mi :D
Yani basit degil tabi biraz caba gosterip ugrasmalari lazim yani sacma sapan gardirobun ustunden atla ben seni tutayim gibi seyler d3gil
Planli programli mesela sali saat 21 .00 da acilis 22 .00 sifirda kapanis yapalim gibi
tamam ben program çizelgesi hazırlayım sşlkfşsk
Tamam artikk halledinn
Sende evlenmeden çocuk yap
oha ben bunu nasıl düşünemedim dur gidip 2 adet yapıpta götüreyim eve
Bakk düşününce oluyo işte devamını haftaya soylıcem 😂😂
klfşsdkdslşsf aydınlanmak için haftaya bugünü bekliyorum :D
çok şükür ailem hiç konusunu bile açmaz
zamanında bana da karışmıyorlardı canım istediği gibi takılıyodum
ee sonrw ne değişti
kendi işlerimi yoluna koydum kendi arabamı evimi aldım şimdi her şeyini aldın 1 eş bulamadın kendine ye döndü olay eskiden hala kendi işlerini yoluna sokamadın vardı artık onlar biti iş buna geldi evdeki kedileri alıp sevip abiniz bana torun vermiyor bende bak kedileri evladım gibi sevmek zorunda kalıyorum diyip duruyor
düşüncesizce davranıyorlar bence nasip kısmet bu işler
aynen öyle anne milleti komşularla gün filan dedikodu derken bu hale geliyorlar :D
o zaman hoş gör duymazdan gel olsun bitsin 😀
öyle yapacağız mecbur :D
Bana da yapıyorlar aynısını üstelik ben 21 yaşındayım
Bence net şekilde konuşmalısın sadece aile büyükleri olduğu için şekilden şekile girmene gerek yok. "Ben çocuk yapmak için evlenmek istemiyorum" bu kadar net. Kimse seni zorla nikah masasına oturtamaz.
Çocuk oyuncağı mi bu torun için önüme gelenle nasıl evleneyim de. Zaten ortalık kezban kaşar cirkef dolu benim başımı mi yapacaksınız de
kadın olsaydın 2 yıl sonra evde kalmış oluyordun ama ailen haklı fazla geç olmadan evlen sonra yaşıtların torun severken sen çocukların büyümesini beklersin.
erkek olmanın güzel yanları :D
gunaydin evlenme yasi olmus 30 sen diyon 30 da evde kaliniyo 😂😂😂😂
en son anam bu baskiyi yapinca cok merakliysan babami bosa Sen evlen dediydim tabi şakasina o ciddiye alip suratima tukurdu
😂😂😂👍
aahahaha ben bunu desem oklavayla kovalar beni
😂😂😂😂
Buda gunlerce trip atti babam neyi paylqsamiyorsunuz dedi baba bana koca ariyor bikmis bende n dedim babam rahat birak kızı dedi kizdi olan anama oldu 😂
Ahahah sen beni güldürdün Allah da seni güldere
Olum insanlar neler yaşıyo ya
Sorma gii öyle ya valla 😂
Güzel ya düşünür düşünür gülersin belki çocuklarına falan anlatırsın kim bilir
Keşke benim aileminde tek derdi bu olsaydı neler yaşıyorum m
Banada yapiyorlar escinselim dicem en son 😀 en azindan evlendirmezler
#Emirhancankir1
bunu bende düşündüm sonra ölmeyi bayılmakla karıştırmak istemedim :D
Aynen ciddiye alirlarsa sıkıntı büyük 😀😀
Şimdi gidip kendine bir sağlık raporu düzenle ve kısır olduğun yazsın evlensen dahi torun veremeyeceğini bilmeleri onlarada sanada yeter 😉
niye herkes kısırım de diyor yaw :D
Her ailenin kaygılarındandır bu. Umarım kendinize göre birini bulursunuz.
28 yaşındasın tehdit et deki benim hayatıma karışamazsınız bu benim hayatım benim seçimlerim kimse senin hayatına karışamaz kısacık bir ömrümüz var zaten bide yarısını bununla yitirme
Bende 2 yıllık evliyim ama henüz çocuk düşünmüyoruz.
Kendini hazır ettiğinde aşık olduğunda evlen kardeşim.
Daha sonra acı çeken sen ve o kız olur.
Aile bir süre söylenir elbet durur sonra.
kaç kurtar kendini
rahat yaşam da yok
5 yıl torun sevecekler sonra yüzüne bile bakmazlar
Doğru kişiyi bulmadan evlenme çok pişman olursun ailene açıklamaya çalış aynı şekilde devam ederlerse geçiştirmeye çalış kötü bir evlilik yapma ama işler daha kötü olur
Siz benim hayatıma karışamazsınız de
ah bir anlasalar
Valla beni anladılar yakamdan düştüler kanka
Biraz sesimi yükselttim deliye yattım daha karışmıyorlar
keşke bende de öyle olsa kirve ama nerde habire laf sokuyorlar
Sert ol biraz
Takmayarak kurtulabilirsin.
Sende agizlarini kapat evlenip ayriliyim mi de daha mi iyi bu devirde evlenmek kolay mi
Arkana bakma kaç 😂
ülkeyi terkedeyim mi kfdlkfs
Yok kanka o kadar da değil abartma,, kimseyi takma manasında diyorum kendin ver kararını kimsenin etkisi altında kalmadan
yani bende ülkeyi terkedecek değilim herhalde şlksfkfdşlsk
Ahahahah sesli güldüm yaa 😂🤦♀️😂😁😁😁😂😂🤦♀️😂
Cidden evlenmen lazım kardeşim. Özellikle zinanın bu denli arttığı bu çağda vakit kaybetmemek gerek
Var mı eş adayın?
benim şu an belirlediğim biri yok görüştüm v. s kimse yok öyle çok kızlara mesaj atıp konu açmaya çalışan bir tip değilim ondan pek yok ama öyle denk gelirse güvenip sevebileceğim biri o zaman evlenirim işte
28 de çokmuş evlen artık
gel birde sen vur :D
😂
Görücü usulü sana bir tane bulsunlar
sıkıntı o zaten sürekli komşu kızı bilmem ne kızı buluyorlda ben kendim istiyorum kendim bulayım
Ne olacak karı karıdır 😃 sen bulursan uzun olur. Onlar sana hemen bulur ne kadar erken o kadar iyi, karıyı daha çok kullanırsın ;)
istemiyorum kafamı uygun biri yok dersin
Gayet normal yaşlılar torun severler
öyle tabi ama sıkıştırmak yanlış geliyor
bir yolunu bulursam söylerim
rez alayım :D
Kurtulamiyorsun
sanki dünyaya bir tek evlenmek için geldik anasını satim
kızlardan hoşlanmıyorum de
Altın günlerinden uzak dur asffhj
Evlen kurtul ya da cekecen
Kral keyfine bak dinleme sen kimseyi
Haklılar yapacak bişey yok
Şey de kısırım ben anne falan
he anne oğlun gay oldu sşdkfsşlkf
Onları terket kııçlarına tekmeyi vur
Erkekliğinden şüpheli olduğunu söyle
kulaklık tak dinleme.
Kısmet nasip de
Evde kalmış
:( püü
:)
Bende öyleydim ama artık hepsi umudu kesti 😂
yuh abi diyim 40 yaşına gelmişsin artık sen torun sevecek yaştasın yani :D
Eh olmayınca olmuyor
Zamanda çok hızlı geçiyor emin ol
Gay misin? Neden evlenmek istemiyorsun?
Ailen haklı. Yaşın olmuş 28...
evleen
:( siz yapmaıyn bari be
Ayrı eve cikarak
Ayrı eve çık 🥰💁
İlk emoji yanlış oldu
onun içinde ayrı dert yanarlar :D
Ha evlendim ha evleniyom de
Kısırlık testi yaptım, kısırım de😂
daha neler :D
Bence cok takma ama 32yi gecirme evlilik icin :)
evet 32 sonrası çok zor olur kuşak ayrımı fazla olur
Evet insallah bulirsin 30dan once
Kurtulamazsın.😃
sağol ya ne güzel moral :D
Öyle ama 😃😃
ileride görürürüm seni ahahaha :D
Hayat senin hayatin kendi kararlarini verebilirsin
çok mantıklı ben bunu nasıl düşünmedim hemen uygulayım
Evlen gitsin ne takıyon kafana
Şaka bir yana sen kendin bul öyle evlen
evet bende evlenmek istiyorum ama ailemin belirlediği ile değil kendi istediğimle evlenmek istiyorum işte
Bulursun inşallah o zamn kader kısmet işi sonuçta
Evlen cocuk yap kurtul
öyle şey mi olur ya :D
Evlen kurtul
evlen kurtul ne ya öyle ha diye evlenilir mi :D
Beni evlatlik alabilirsiniz 😂
çözemedim, uğraşıyorum her gün :)
Daha gencsin 35 te bakariz de
Geçer ya bize de yapıyorlar
Şimdi uygun değilim evliliğe falan de