Merhaba arkadaşlar,
Ben 28 yaşındayım şu an. ailem işini kurdun her şeyini aldın geldin 28 yaşına artık evlenmen lazım diye sürekli baskı yapıyor bende bu durumdan müzdarip olmaya başladım. Yani onlar evlen dedi torun istiyor diye evlenmem konusunda yaptıklarından nasıl kurtulabilirim düzgün dille anlatıyorum evlenmek istediğim kişiyi bir gün ben bulur seçerim diye. ama benim gibi böyle sorun yaşayıp bu durumu çözebilen oldu mu?
Ben 28 yaşındayım şu an. ailem işini kurdun her şeyini aldın geldin 28 yaşına artık evlenmen lazım diye sürekli baskı yapıyor bende bu durumdan müzdarip olmaya başladım. Yani onlar evlen dedi torun istiyor diye evlenmem konusunda yaptıklarından nasıl kurtulabilirim düzgün dille anlatıyorum evlenmek istediğim kişiyi bir gün ben bulur seçerim diye. ama benim gibi böyle sorun yaşayıp bu durumu çözebilen oldu mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
bir daha düşün istersen :D
al ablası tut :D