Sevgilisi olmayan erkekler çok farklı insanlar degilmi?

basta ben olmak üzere boyum 193 saç rengim kumral kahvarengi sarı arası ama asosyalim tipim manken gibi derler asosyalim diye yok kızlar bakıyor ediyor ama yüz vemiyorum benim gibi bissürü Dalyan gibi olup sevgilisi olmayı bırak hiç olmamış erkekler var asosyaliz diye olmuyor çok iyi tip i boyu olanlar var bu katogoride sevgilisi olanlara bakıyon göbekli tipsiz P. ç sevgilisi var bu neden böyle niye kızlar ilk adımı atmıyor ağzı laf yapan peşinden koşan erkeklere gidiyorlar gerçek aşk bu değil kızlar adım atmalaı sevdiğinin kızlarda peşinden kosmalı yurt dışında kızlar teklif ediyor burda sosyal tipsiz erkekler çok yakışıklı 190üstü insan asosyal diye heba oluyor bu konu hakkında düşünceleriniz neler
Sevgilisi olmayan erkekler çok farklı insanlar degilmi?
Cevapla