Sevgilimle kavga ettiğimizde hiç ilk adımı o atmıyor. Ben yazmasam ömür boyu yazmayacak. 4 gündür yazmıyo. Beni sevmiyor mu?

Ben yazıncada ilişkimiz kaldığı yerden devam ediyor. Yani kavga çıkaranda hep ben oluyorum. Aslında o tartışmak kavga etmek ayrılmak istemiyor. Ama bende beğenmediğim davranışları belirtip tartışınca o hiç umursamıyor. Sadece ben yazarsam barışıyoruz. Bu sefer yazmayacağım asla. Bakalım yazacak mı? Sizce beni sevmediği için mi böyle? Eğer sevmiyosa da ilişkiye niye devam ediyo? Kafamda deli sorular...
Sevgilimle kavga ettiğimizde hiç ilk adımı o atmıyor. Ben yazmasam ömür boyu yazmayacak. 4 gündür yazmıyo. Beni sevmiyor mu?
Cevapla