
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Bu saatten sonra o seni arayana kadar sakın sen onu arama.. tepkisiz kal bekle.. ve bu süre içerisinde sessizliğe gömül... Hiç bir şekilde hiç bir yerden laf göndermeye kalkma sosyal platformlardan uzak dur.. paylaşım yapma.. seni merak edip araması için senin bir süre ortalıkta görünmemen lazım. en azından 30 gün kadar hiç bir şekilde iletişim kurma... O seni arıyacak.. emin ol. Ya bu kız beni arar sorardı hiç ortalıkta görülmüyor diye düşünmeye başladığı an.. Iste o zaman bütün kozlar senin eline geçicek.. arasada açmıyacaksın burnunu süründüreceksin.. aradığı an tekrar sor o zaman neler yapman gerektiğin konusunda yardımcı oluruz..
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Sana sukadar söylıyeyım erkek arkadaşının yazdıklarından sadece bır tanesını sarfetsın ya da bır kız bana desın kı defol gıt hayatımdan benı mezara kadar goremez. Ben ılıskıde hakaret ve kufur vs tarzı seylere asla tolerans tanımam. Hıc bır kız arkadasıma kullanmadım ama hıc kımsede bana argo kullanamaz. Boyle erkeklerı nerden bulursunuz bılmem daha kendıne hakım olamayan bırıyle sen nereye varmayı dusunuyorsun sonra t vlerde senın gıbı kızların orda burda parcalanmıs cesetlerını goruyoruz hep bıraz kolunuza taktıgınız hayatınıza aldıgınız erkeklerı analız edın. Gercı senıde bılmıyoruz ama asırı agresıflık kendıne ve cevrene ızdıraptan basla bır sey vermez bence sen yol yakınken duvarı cek bundan ne köy ne kasaba olur
40 Yorumla
+1 yılhayır böyle iğrenç keko tarzı bir insanla neden sevgili olunur anlamıyorum küfür etmesi neysede birisini seviyor isen kolay kolay tartışma olmaz ve başkası ile tartıştığında seni değilde yalnızlık arıyor ise en başta hata sende onunla olmak en büyük hatan
10 Yorumla
ne zamandır birliktesiniz? aslında gerçekten seni seviyorsa ve ya değer veriyorsa düşünüp yanlış olduğunu anlayıp sana yaza bilir. sen rahatsız etme onu düşünsün zaman ver biraz. oluyor ya erkeklerde ben 7aylık sevgilimle ayrılmıştım aslında o ayrılmıştı. ayrıldıktan sonra hiç konuşmadığımız gün olmadı hep konuştuk ilgilendi benimle ama hisslerimle oynadı hatta sinirlenip hadi ordan bile dedi. sonra kendisi barışmak istedi ben naz yaptım o da peşime düşdü yani barışmak istedi bırakmadı. sende öyle yap eğer gerçkten seviyorsa pes etmez :) şu an onunla 9aydır sevgiliyiz ve mutluyuz inşallah hayırlısı olur :)
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
63
Cevap
44Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılYine mi ayni soru? Anlastik saniyordum. Yanilmisim.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAvukat ve yuksek lisans mezunu diye insan sanip gorustugum (herkese ders olsun) bana bir tek kufur etti (birkac aydir konusuyorduk) ve o anda kestim iletisimi. Bana lutfedercesine "Sana degil ailene bile bakarim benim gibi koca bulamazsin, kadin ol vb." dedi sonra da. Umursamadim bile. Bugun bana kufur eden, yarin tokat atar, ertesine vurur oldurur. Sessiz kaldikca; erkek kendini ustun gorur, borc vermekle de hata yapmissiniz. Bir erkegin kabul etmesi bile yanlis zaten. Bence ondan kaciyor, bahanesi olmus. Dengesizlik belirtileri bunlar. Ileriyi dusunerek tamamen borcu da unutarak bu kisiyi silin. Iki gune baskasinin basini yaktigini okumaniz, duymaniz isten bile degil.
62 Yorumla
Soran+1 yılŞöyle borç konusunda ona sonsuz bir güvenim var cpk büyük bir miktar değil zaten ödenebilir ödemese de beni sarsmaz o borcuna ve parasına çok sadık biridir asla paran onda kalmaz çünkü ayrıyetten o benim 2 buçuk yıllık kankam çünkü oradan biliyorum annesinin dediğine göre kız kardeşini bile doğru düzgün aramaz sormazmış neden aranıyorsun dedim bana ne hayrı var dedi
Cevap sahibi+1 yılKardesini bile hayir gormediginden aramayan birini bu kadar savunuyorsaniz, sizin de gonlunuz aci cekmeye razi. InsaAllah daha fena seyler olmaz size, Allah saklasin.
Aşk İlişkileri konusunda 707 cevap paylaştı. Bu AŞIRI AHLAKLI arkadaşı çok mu aradın?
Yahu gerçekten nasıl buluyorsunuz bu tipleri? Akıl hastanesinin bahçesinden falan mı topluyorsunuz? Böyle ağzı bozuk biri benim değil sevgilim, arkadaşım hatta selam verdiğim biri bile olamaz. Böyle bir tiple arkadaşlık eden arkadaşım varsa onunla bile görüşmeyi keserim.
Sonra haberlerde okuyoruz "sevgilisi tarafından katledildi"... yazık valla, etrafta onca düzgün ve eğitimli erkek varken böyle garip yaratıkları hayatınıza alıyorsunuz...
Öldürülme ya da dayatktan hastanelik edilme ihtimaliyle yaşamaktan zevk mi alıyorsunuz? Mazoşist misiniz?
Bence BU YARATIKLA ilgili akıl danışmak yerine önce bir psikolağa git, ben neden manyağın birinden etkilendim diye... Ben en sevmediğim insana bile LAN diye başlayan bir mesaj atmadım...60 YorumlaKendinize biraz saygınız olsun kızlar, sırf evde kalma korkusu veya yalnızlıktan korktuğunuz için bu tür erkeklerin nazini simarikligini cekiyorsunuz yazik ya. Bu yazismadan sonra birde bir hafta sonra onunla konusmayi dusunuyorsan eger. Sen onu degil yalniz kalmamayi seviyorsun. Oda bunun farkinda aslinda. Sana buyüzden boyle davraniyor. Yerinde olsam kurtuldugun icin sukrederim Allaha sonrada numarami degistiririm. Ya kizim cok sanslisin aslinda. Evlenmeden nisanlanmadan gormussun yuzunu daha ne istiyorsunuz. Uyumak tatlı geliyor bizim kadınlarimiza. Bazi erkeklerede!!!
20 Yorumla
+1 yılGerçekten çok üzerine mi gidiyorsun peki?
yani.. kafamı dinleyeceğim deyip gitmesi düşünmeye ihtiyacı olduğunu gösterir
ama seninde düşünmen lazım
gerçekten kendisinin dediği gibimi?
fazla mı üzerine gidiyorsun acaba..11 Yorumla
Soran+1 yılÜzerine gitmek şöyle annesi çok üzerine gitmiş tartışmışlar üstüne de ben aradım dedi ki denize gideceğiz dedim ki kiminle arkadaşımla dedi karısı gelecek mi dedim hayır dedi tamam dedim seni herkesten kıskanıyorum vs sonra başkası ben şerefsz miyim millerin karısına bakayım tekefonu kapattı aradan saatler geçti durum atmış bacağı kesikmiş aradım geçmiş olsun iyi misin dedim sen kesin kavga etmek için aradın dedi canım bacağını gördüm endişedeyim dedim hayır sen EGO’nu tatmin etmek için aradın dedi benimde sinirlerim alt üst oldu
+1 yılKüfür etmesi çok yanlış. Sessiz kal ve yaptığı yanlışı anlamasını bekle. Belki sadece bir anlık patlamadır. Sinirlerini kontrol etmekte zorlanıyorsa yardım alabilir.
Bir ilişkiyi yürütmek kolay değildir ve ayrılmanı istemem. Ama mesajları görünce sevgilinin ilerde sana şiddet uygulayabilecek kadar sinirlenebileceği ihtimalini de gözönünde bulundurmanı isterim. Yine de senin kararın.21 Yorumla
Soran+1 yılŞöyle o benim 2 buçuk yıllık kankam ve 1 aylık sevgilim annesi üstüne gidip bunaltmış onu ben ne desem yanlış anlıyor sustum o yüzden o küfürden sonra
+1 yılEğer senin kıymetini bilmiyorsa ve sürekli ilişkinizde tartışmalar oluyor sa bu böyle gidicek tir ve seni gerçekten çok sevseydi sana küfür etmezdi mutlu olmaya bak kuzum sana erkek çok ona da kadın ancak seni kayberse kıymetini anlar sana tavsiyem onu asla arama yazma neyi kaybettiğini bilsin kendini ağırdan sat her zaman
21 Yorumla
Soran+1 yılŞu an ne arıyorum ne soruyorum kendisi arıyor ara ara
+1 yılbir arkadaşıma da küfür edilmişti böyle yanlış hatırlamıyorsam ve senin gibi cevap vermişti sonunda da ayrıldılar. İyi ki de ayrıldılar. Kurtul, bak lafı yumuşatarak ayrıl da demiyorum. Benim sevgilim olucak ve ona küfür edicem asla. Sinirle de söylenmiş olsun asla demem. Ki karşımdaki benim iyiliğimi düşünüyor. Değer veren kişi öyle yapmaz, yapmamalı. Sana geri dönse bile affetme, emin ol bu ikiniz için de daha hayırlı. Kalbin kırılmadı mı değer verdiğin birinden o sözleri duyarken? Tabi ki de kırılmıştır. Ama merak etme değer vermen gereken çok daha önemli biri daha var. O da kendin. Kendini önemsiyorsan kurtul. Alışacaksın ayrılığa... 🍃
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇokmu üzerine gittin diyeceğim ama ne olursa olsun böyle terbiyesiz knusmamalıydı deger verse bunu yapmazdı sunuda anlamıyorum bn kafa dinliycem, tamm herkesten kacrsın da sevdiğin insandan değil sevdiğin insanla kafa dinlersin o sana ilaç olur. Bnce hiç üsteleme arama, sorma hatasını anlayıp özür dilemeli ama böyle biriyle mutluluk zor gbi hakkında hayrlısı.
18 Yorumla
Soran+1 yılEvet üstüne gitmiş olabilirim ama ben onu ayağını sıkıştırmış nasılsın demdk için aradım o kavga cıkardı ve sen bana değer vermiyorsun EGO’nu tatmin ediyorsun dedi
Cevap sahibi+1 yılBelki de bahane üretti. Sana değer vermeyen, kıymet vermeyen bir insana yol ver snra sn üzülürsün. Ağzımı bozdurma demiş kim bilir daha neler der..
Soran+1 yılAynen öyle yok zaten o lafı duyduktan sonra bende herşey koptu gerçekten ona çok değer verdim annesi hastaydı 2 gün ben baktım evlerini temizledim elimden gelen yemeği yaptım evlerinin alışverişini yaptım param yok dedi kartımı ona verdim ki benimde param yok gerçi o para konuların da çok sadık biridir asla hak geçsin istemez paramı verir eminim ben daha ne yapayım ki ona karşı
Cevap sahibi+1 yılSen elinden gelenin fazlasını yapmışsın bu yaptıklarına karsılık anneside oğluna kızmalı. Hatasını anlayıp özür dilemesi kendini affettirmek için seferber olması gerek kaybetmek istememesi kaybetmekten korkması gerekli.. Evlenip boşanabilrdin ya da daha kötü şeyler yaşayabilirdin. Yinede hakkında hayrlısı olsun..
Soran+1 yılAnnesine dün anlattım oğlunun bana böyle davranmaya hakkı yok diye annesi de ne yapayım kızım bana da bağırıyor vs dedi oğlunu savunmadı ama Allah var bende hayatıma bakıcam mesela şimdi kalkıp bir tatlı vs yapıcam hayatıma kaldığım yerden devam edicem Allah büyüktür
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle önüne bak. Onunla mutlu olmadığın, kafanda soru işaretlerinin olduğu, içine sinmeyen şeyler olan ilişki hayır getrmez. Kimse insanın kendinden daha değerli olamaz.. İnsan en çok kendini önemsemeli kendine değer vermeli en çok hakeden kişi yine kendimiziz. En çok kendimizle baş başa kalıyor en çok mutlulugu, hüznü yine kendimizle yaşıyoruz. O yüzden kendini mutlu etmek için uğraş seni mutsuz eden şeylerden uzak dur derim. Herşey gönlünce olsun.
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim Allah razı olsun
Cevap sahibi+1 yılNe demek 😊♥️
Gizli Üye(36-45)+1 yılBöyle sevgisiz insanlari neden uzerimize cekeriz bilmiyorum ama neyse. Abla tavsiyesi dinler misin? Ben dinlemedim de kimseyi... Yine de yazayim.
Tam 15 sene sevgisiz ve saygisiz bir adami cektim. Bilmem kac defa aldatildim bilmem kac defa hakaretlerine ve tehditlerine maruz kaldim.
Sen sen ol kendine saygi duy ve sana saygi duymayan bu sekilde konusmaya cesareti olan bir insani hayatinda tutma. Can yakici olaylar yasaniyor insan kendine tekme atiyor böyle insanlar yüzünden. Defolsun gitsin. Bir de yarasini sosyal medyada paylaşmış. İlgiye aç bir insan belli ki. Kişilik bozukluğu oldugu da aşikâr. Bence birak hayatina baksin. Kendine olan saygini yitirmene sebep olabilecek bir kişilik gibi duruyor bu mal...00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO küfürü bana etseydi dedigini yapar ceker giderdim. Insan gibi davranmak zor degil. Evet insanlar sinirli olabilir ama küfüre gerek yok. Bende sinirli oldugum zamanlar arkadaslarima ya da aileme Şu an konuşmak istemiyorum diyorum. Odaya gecip sakinlesiyorum. Kimsenin kalbini kirmaya hakkim yok. Kimsenin yok. Sevgilin Şu an konuşmayalım, yalniz olmaya ihtiyacim var. 1 hafta kendimi dinlenmeye alacagim demesi cok zor degildi. Hayatın çıkarman iyi olacaktir. boyle insanlari cekmek icin bu dunyada cok kısa bir süremiz var. Haketmeyenlere deger vermek icin 24 saatimiz bile cok degerli. Haketmeyen insanlara bir saniyenizi dahi vermeyin. Kusura bakma dogru duzgun bir insan olsaydı ne küfür eder, ne gider bacagini vurur ne de keserdi. Kendine zarar veren karşısındakini hic düşünmez. Burda kendine degil sana ödül vermis. Ayrilarak seni kurtarmış. Bence bu ödülü geri tepme.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKarşısında bir hanımefendi olduğunu bilmeden hareket eden erkekleri hayatınızdan çıkarın. Onlardan size fayda gelmez. Gelse gelse şiddet gelir emin olun.
52 Yorumla
Soran+1 yılÇıktı saten
Cevap sahibi+1 yılÇıkması yerinde olmuş.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılSanırım ailesinden ötürü bunalmış. O aramadığı sürece sende aramamanı tavsiye ederim. Eğer sen mesaj atmaya ve aramaya devam ettikçe senden soğuyacak ve uzaklaşacaktır.
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın
- Aşk İlişkileri konusunda 372 cevap paylaştı.
+1 yılYa kusura bakma da mallık sen de ben kadın olacağım bir bana hadi ordan git lan diyecek hee Öyle bir giderim ki Daha ne ismimi ne telefon numaramı ne de başka bir şeyimi bulamaz ortadan kaybolan o değil sen olman gerekirdi bence biraz kendine değer vermelisin onu söyledi bu laftan sonra.
Kimse vazgeçilmez değil başkaları için ağlamak yerine kendin için gülmelisin🙃40 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle kusura bakma ama sevgilinle aranda geçen özel bir yazismayi burada paylaşman çok büyük bir hata bazen burdaki arkadaşlar yargısız infaz yapabiliyoruz olayı birde sevgilinin çerçevesinde bakmak lazım yanlız benim burdan çıkarttığım bu konunun öncesi var ve sanırım sen bu tarz bunaltıcı hareketleri ilk defa yapmıyorsun bence hareketlerini kontrol altına alması gereken kişi sensin
10 Yorumla kendi kaybeder. Sen merak etmişsin aramışsin.. Beni sevip beni arayan soran sevgiliye öyle can kurban
19 Yorumla
Soran+1 yılAynen ama o hep tersledi hep itti beni
Soran+1 yılÖyle işte
Soran+1 yılBilmiyorum
Soran+1 yılYok
+1 yılsana boşver çeken biri ile sevgili olmayı mık düşünüyorsun KURAL 1 SAYGISI OLMAYAN BİRİ İLE İLERİ DERCEDE SAMİMİYET DAHİ KURMAM
19 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın birde 2 yıllık kankam kendisi
- +1 yıl
kanka dahi olma arkadaşlıktan sil kurtulmaya bak pişman oluncak tip bu kişi
Soran+1 yılAslında iyi birisi kötülüğünü asla görmedim bu son yaptığı dışında
- +1 yıl
çirkefliğini vurmuş dışarı zehrini akıtmış geç te olsa gerçek yüzünü gördüğün an bırak gitsin daha
Soran+1 yılZaten birdaha ne o yazar nede benim hevesim var
- +1 yıl
o yzar o yazar özürler diler ama sen yazma
Soran+1 yılYok bende bir süre sessiz kalacağım
- +1 yıl
sonsusa kadar ona karşı seeziz kal la
Soran+1 yılSessiz moda aldım kendimi
+1 yılAdam sana küfür etmiş ve hala bir olma çabasında sin. kimsenin kimseye sovmeye hakkı yok. ayril kurtul. ya hiç mi zorunuza gitmiyor küfür yemek kadın olarak ben anlamiyom. ben olsam asla tahammül edemez dim böyle saygısızlıklari nasıl kaldırıyorsunuz yeminle aklım almıyor.
00 YorumlaNe kadar sinirli olsa da sen onu düşünüp aramışsın öyle davranmaması gerekirdi. Veya daha kibar bir dille anlatabilirdi. Peşinden koşma bırak bence kendisi kafasını dinleyip yazar yazmazsa da kendine değer veren birini kaybetmiş olur senin kaybın olmaz :)
00 Yorumla
+1 yılBaşka şey olmuş senin de sorman tuz biber olmuş gibi. Bırak kafasını dağıtsin. Geri gelir sınırı yatisinca. Yalnız ben kız olarak sevgilim dediğim birinin bana bu şekil hitap edip konuşmasına asla izin vermezdim. Buna da dikkat et derim benden soylemesi.
00 YorumlaSenin böyle terbiyesiz hadsiz herifle ne isin var hıyar diycem hıyara ayip olacak daha sevgilisiyle nasıl konuşması gerekigini bilmiyor bu ne sımarıklık cok sinirlendim neden alttan alıyosun neden taviz veriyosun bas engeli suna ya yallah sanki bir erkek o kaldı!
00 Yorumla
+1 yılSiz kadınlar neden böyle odun adamları seviyorsunuz sana kufur ediyor resmen? Görüyorsun bunu senin kişilik haklarını ihlal ediyor belliki sevgilin siddete meyilli olduğu da çok açık hiç bir kadına kufur etmedim etmem de sinirlensem bile kötü söz sahibe aitir ve çok Cirkin biseydir bir kadına kufur etmek kendime yakıştıramam ben sana tavsiyem fazla üstüne gitme ve bu ilişkiyi gözden geçir
32 Yorumla
Soran+1 yıl2 buçuk senelik kankam 1 aylık sevgilim kendisi asla kötü biri değil ama sinirlenince gözü dönüyor
- +1 yıl
Anladım ben uyardım hayırlısı olsun iyi geceler
+1 yılKusura bakma da defolup gitsin. Sen merak edip aramışsın, yazdıklarına baksana lanlı lunlu.. Döndüğünde sen de tavrını belli et, et ki aynı şeyleri yapmasın bidaha.
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Az rahat bırakın bizi ya. Biz çok sıkmaya gelmeyiz.
22 Yorumla
Soran+1 yılSıkmak değil ben kimseyi sıkmam düzgün aramam sormam bile
- Aşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı.
+1 yılBiz bulamıyoruz adam kıymet bilmiyor... Sözün bittiği yerdeyim şu an.
14 Yorumla
Soran+1 yılHiç değer vermiyor ailemin içine soktum ya diyor evet soktun bu yeterli mi?
- +1 yıl
Yaptığını lütuf sayan insanla ömür geçmez arkadaşım sen bilirsin yine de kararını etkilemek istemem
Soran+1 yılYooo ben kendi bildiğimi yaparım ki her Zaman şu an susuyorum
- +1 yıl
Hakkında hayırlısı olsun ne diyim bize pek laf düşmez nihayetinde
+1 yılSana küfür eden değerini bilmeyen biriyle devam etmek istemezsin değil mi?
13 Yorumla
Soran+1 yılZaten muhatap olmuyorum
- +1 yıl
En iyisini yapıyorsun. Asla dönme ona
Soran+1 yılAsla diye büyük konuşmam çünkü onu yasamadan ölmüyor insan ama dönmem
Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. saçmalamayi bırak böyle biriisi ile nasil sevgili kalabiliyorsunuz herşeyden önce sana saygisi yok cok uzucu 😔
113 Yorumla
Soran+1 yılBirde 2 buçuk yıllık kankam 1 aylıkta sevgilim bana çok değer veriyordu çok üstüne gidiyormuşum
Soran+1 yılHemde kendini ispatlamak için neler yaptı ne kadar çok uğraştı keşke hep kanka kalsaydık çünkü ben o küfütü hak etmedim cebimde param yok Şu an son paramı ona verdim çok ihtiyacı var diye
Soran+1 yılO pişman olmaz asla egoist ya ne dedi biliyor musun ayağı kesilmiş foto atmış duruma bende iyi misin diye aradım kavga çıkardı ve bana en son şöyle dedi sen bana değer vermiyorsun EGO’nu tatmin etmek için aradın
Soran+1 yılÇok kindar birisi her lafı yanlış anlar
Soran+1 yılBunların bazılarını yeni öğreniyorum
Soran+1 yılHaklısın
Soran+1 yılÖyle düşünmedim tavsiyelerin için teşekkürler
Gizli Üye(25-29)+1 yılSanaa zaten saygı duymuyo peşinden koşar ararsan iyice ezilirsin. Gözünde sakınn arama sorma yazma bunlar bu dilden anlat g*tünü kaldırma
13 Yorumla
Soran+1 yılYok son attığı mesajlara cevap vermedim şey diyor kendini toparla karsıma gel
Cevap sahibi+1 yılDe ki sen kimsin ilk önce sen adam ol kendine grl de eziceksin böylelerini adama bak ya kendini toparlicakmışsın karşısına gelcekmişsin öyle ne sanıyosa kendini
Soran+1 yılÇok bekler
Huzurlu bir hayat sürmek istiyorsan bu kadar sinirli biriyle olmamanı tavsiye ederim. Konuşma tarzı, küfür etmesi hiç hoşuma gitmedi. Senin attığın mesaja göre sana değer vermiyormuş zaten. Ondan uzak durman daha hayrına görünüyor.
21 Yorumla- +1 yıl
Aynen ben yorum yapmadm bu yoruma katiliyorum sen anla
- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılYarasını sosyal medya da paylaşan adam net maldır gerisini okumadım bile ayrıl gitsin
143 Yorumla- +1 yıl
Sadece ben değilmişim böyle düşünen demek ki
- +1 yıl
: )
- +1 yıl
Al benden de o kadar..
- Aşk İlişkileri konusunda 929 cevap paylaştı.
+1 yılKızım sen mal mısın? Adam sana küfür hakaret edip sözlü şiddet uyguluyor. Sen ondan ayrılacağına hala soruyorsun ayrıldık mi diye. Ayrıl bı zahmet canına mi susadın !
15 Yorumla
Soran+1 yılOnu iyi tanıyorum kimseye zarar vermez
- +1 yıl
İyi git polyanacılık oynamaya devam et. İlle zarar vermesi mi lazım eliyle adam diliyle senin kişilik haklarına benliğine zarar veriyor yetmiyor mu bunlar size ille öldürülmek ya da öldüresiye dövülmek mi lazım?
Kusura bakma görüşüm sert olmus olabilir ama tek istediğim kadınların artık fiziksel şiddet raddesine gelmeden kendi haklarını savunmaları ! - +1 yıl
Sonra da Haluk Levent'e kiziyorlar 😂 Iki gun sonra fiziksele donustugunde de umarim siddeti hos karsilayabilir bu hanim ve onun kafasindakiler.
Soran+1 yılYoo sert değil haklısın kötü biri değil ama sinirlenince gözü dönüyor
- +1 yıl
Sen bu kafayla kendine eş adayı seçersen evlilik içi şiddete bile okey der ağzını acmazsin. şimdiden adına üzülüyorum.
+1 yılSevgilisisin ve bacağını instagrama atmasından ogrenmissin ben olsam nasil haber vermez de once durum atarsın diye kızardım sen bir sey dememissin buna ragmen üslup berbat. Bos ver gitsin ya küfüre başladı ya o gerisi geliyor
00 YorumlaAlllahhhh aşkına bırak bu çocuğu yaa. Sana ne hakla küfür edebilir? Sana değer vermiyor bir kere anla. Seven adam böyle yapmaz yapamaz!!! Sal gitsin ya
10 Yorumla
+1 yılEngelle şunu ya seviyesi yok terbiyesi yok saygısı yok sevgisi yok muhatap bile olma kadınlık gurun olsun azcık. Aranızdaki köprüler yıkılmış olmaz sizden artık, bitir.
00 Yorumla
+1 yılSenden uzak kalmak için bunu bir bahane olarak öne sürmüş olabilir dikkatli ol derim ilişki dediğin şey ne kadar kuvvetli olsada aynı zamanda pamuk ipliğine bağlı bir etkendir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,6b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilini bulamıyorsan Ayasofya'ya bak. Herkes oraya gidiyor.
40 Yorumla
+1 yıldaha öncesinde ne yazdın bilmiyorum ama sesimi bile yükseltsem pişman olur özür dilerim bu küfür bence normal degil
10 Yorumla
+1 yılBunlar için sizi seven değer veren insanları üzüyorsunuz kızlar
12 Yorumla
Soran+1 yılAsla ben beni seven herkese şans verdim ama hepsin ağzıma etti
- +1 yıl
Buna çlsem inanmam çünkü kimi sevsem hep sen iyisin kalbin güzel Temiz dedi ve gitti
O ayrılmıyorsa da bu laflardan sonra sen ayrılmalısın bence
20 Yorumla
+1 yılKonuşma tarzına bakılırsa, kapımda köpek olsa su vermem!
20 Yorumla
+1 yılBeni böyle arayan soran sevgilime canımı veririm
İki elim kanda olsa bile yardım ederim00 YorumlaSakin ol, biraz bekle. Bu aşamada üstüne çok gidersen sorunu daha da ileri bir aşamaya taşıma riskin var. Ben maalesef böyle bir hata yaptım.
00 YorumlaNeden böyle tiplerle sevgili oluyorsunuz anlamıyorum
01 Yorumla
Soran+1 yıl2 buçuk yıllık kankamdı 1 aylıkta sözde sevgilim
Gizli Üye(25-29)+1 yılO küfürden sonra ben engelli basmıştım çoktan. Nasıl kendine yediriyorsun o küfürü? Sinirliyse söylesin sonra konuşun. Ya da sıktıysan konuşun bu konuyu. Bu çocuk seni hiç sevmemiş
10 Yorumlahazır gitmiş hiç üsteleme hatta üstüne kurtuldum diye sadaka falan ver bu şimdi sana böyle davransa ilerisini hayal edemiyorum
00 Yorumla
+1 yılBu ilişkiden bir cacık olmaz , saygı bitmiş bir kere. Saygı yoksa sevginin de çok manası yok
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Özel mesajlarını burada yayınlamayan da ne bileyim... o. O
02 Yorumla
Soran+1 yılPardon?
+1 yılŞu mesajlardan gördüğüm kadarıyla ilişkinin başından beri katlandığın için iyice üzerine çıkmış. İnsanlar böyledir alttan alırsan üzerinde tepinirler kendilerinide hep haklı görürler bu hiç değişmez
24 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten nelere katlandım ilgisizlik zirve de asla aramaz sormaz hep ben alttan alırım
- +1 yıl
Kendini heder etmişsin. Ama yanlışıda doğruyuda kendin bulursun
Soran+1 yılHasta olurum ölmezsin ya der
- +1 yıl
Anlıyorum
Aşk İlişkileri konusunda 664 cevap paylaştı. daha öncesine bakmak gerekir;geçmişe, bu olay ile konuyu net olarak açıklanamaz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 854 cevap paylaştı. Yeni birisini bulmuş hayırlı olsun şu üslubu çok kötü sakın dönme bir daha
00 Yorumla
+1 yılBu gerçek dahi olsa,, ben güvenmiyorum başka arayışlar peşinde.. benim fikrim bu..
00 YorumlaBaşta ne olursa olsun sana saygısı yok kimse karşındakine bu şekil de ithamlar da bulunamaz.
Bırak gitsin dönerse yüzüne dahi bakma 2 gün sonra yine aynı şeyi yaşarsınız hayatından çıkarmaya bak.03 Yorumla
Soran+1 yılO dönmez dönse de ben istemem Şu an sessizliğimle duruyorum bana o sktr git dedikten sonra bende herşey koptu gitti
Soran+1 yılTeşekkürler iyi akşamlar
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu dönerse bile takma. Bacağını vurduğunu instagramdan mı öğreniyorsun ? Allah korusun böyle sevgili olunur mu?
10 Yorumla
+1 yılFazla sıkmışsın sen onu, hele bide sinirli iken üstüne gittiğin zaman iyice delirir temkinli davran
00 Yorumla
+1 yılCanı sıkkımdır ama tavrı hoş değil
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet annesi çok üstüne gidiyor benimde her dediğimi yanlış anlıyor arama beni diyor sal beni gelme üstüme ayrılmak mı istiyorsun diyorum işte sen bunu anlıyorsun öyle Birsey ağzımdan cıktı mı diyor
- +1 yıl
Ayrıl
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
+1 yılÜstüne girmeyi bırak. Katil illa ki olay mahalline geri döner.
00 Yorumla Tövbe ya şöyle bir adama hayatta katlanmam iğrenc saygı yok bir kere 😳
00 Yorumla
+1 yılSana bu şekilde davranan biriyle asla birlikte olma lütfen kendine biraz saygın olsun. Uzak dur bence bu adamdan. Allah beni ateşlerin içinden aldı diye düşün
00 YorumlaBiz erkeklerde genel olarak ilgiyi fazla bulunca bir şımarıklık söz konusu olur. Her zaman için kaçan kovalanır. Kendine haline bırak, sana yazana kadar yazma
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇok tanıdık geldi resmen eski sevgilim. Adının baş harfi ne
00 Yorumla- Devamını Gör (47)
Devamını Gör(92)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim çok üstüne gittiğimi söyledi ve ortadan kayboldu. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer