Şu durumda ne yapıcam 2 günde ne değişmiş olabilir nasıl bir tavır sergilemeliyim onun gibi geç mi yazayım?

Sevgilim önceden mesajlarıma her saniye yazardı ben de şaşırıp sormuştum hatta erkekler sevmez sen niye böyle her saniye yazışmak istiyorsun diye işte onlar takmıyordur demişti şimdi 2 gündür bana hep geç yazıyor bütün gün ev de oyun oynar eskiden oyundayken bile yazardı bak kıymetini bil diye şimdi hiç böyle değil sorun geç yazması değil 2 günde niye böyle değişti bunu anlamıyorum ilgisi tavırlar beni sıktı sonra neyin var senin diye soruyor bir de hiçbir şey olmamış gibi
Şu durumda ne yapıcam 2 günde ne değişmiş olabilir nasıl bir tavır sergilemeliyim onun gibi geç mi yazayım?
Cevapla