4 yıldır çocuğumuz olmuyor eşim benle artık beraber olamayacağını söyledi. Bu saatten sonra ne yapmamı önerirsiniz?

Sorun benden kaynaklı 4 yıldır çocuğumuz olmadı. Her yolu denedik. Doktorlarda artık ümit yok dedi. Eşim bana sürekli sen kadın mısın? Çocuk doğurmayana dişiye kadın denmez, dense de yarım kadındır gibi sözler kullandı. Onurum çok incindi. Bana boşanma davası açacağını da söyledi. Bu saatten sonra ne yapabilirim?
4 yıldır çocuğumuz olmuyor eşim benle artık beraber olamayacağını söyledi. Bu saatten sonra ne yapmamı önerirsiniz?
Cevapla