Karşı cinsin “Seni seviyorum” demese de sevdiğini nasıl anlarsın?
Hanımlar bu doğru mu?
#Vesselam
Hanımlar bu doğru mu?


Bana şehir dışındaki evinin anahtarını vermişti. Bir sey olursa benim eve git kal gerekirse arkadaşlarınla kal ama yine de güvenli yerde ol demişti hakkını yiyemem iyi adamdı
Niye ayrıldınız
Adamin karakteri tek eşliliğe aykırı 😃
Kaza geçirdigimde hastaneye gozleri dolu dolu gelmişti ayrıca arkadaslariyken ya da futbol izlerken ben birsey dedigumde o an isi birakip benimle ilgilenebiliyo
Güzel 👍
Adamın zevkinin ortasında da bölmeyin bari :))
Demekki en buyük zevki benmisimki isini birakip bana bakabiliyo
O adamı bırakma o zaman ama biraz bencil gördüm seni
Nişanlıyız, ve çok yakında evlenicez bencil bir insan degilim ama bana ilgisini çok guzel belli ediyo o kadar haberlerde goruyorum duyuyorum cinayetleri sonra ona bakiyorum şükrediyorum herseferinde belki onu paylasma konusunda biraz bencil olugo olabilirim ama oda bu bencilligimden gayet memnun
Hayırlı olsun :))
Cevap
5Cevap
Böyle biri Seni seviyorum demese de olur.
Güzel 👍
Erkekler kadınlara göre birazdaha sert olduğu için seni seviyorum demeden sevdikleri pek anlaşılmiyor ilgisinden falsn anlaşılır belki
Seni seviyorum diyen her erkek gerçekten de seviyor mudur? :))
Malesef Hayır şu an bir erkek/kız için seni seviyorum demek okadar kolay olmuş ki insan inanamıyor hemen hal hareketlerde önemli oyüzden dediğiyle yaptığı uyuşmali
Bu yüzden sordum bu soruyu..
Ama biraz doğaçlama bir tavır lazım sanki.. Sahiplenmek gibi:))
Erkekler çevresindeki tüm kızları sahiplenir bu sevmekten çok erkeklerin fitratinda olan birsey bence
Anladım 😊
Kesinlikle! Elimi alıp kendi ceketinin cebine koyması
Vayy güzelmiş
Ciddi anlamda anlamıyorum, avaz avaz bağırsa " hadi ya, tüh" diye tepki veririm herhalde. :/
Hahaha 😅😅😅
Böyle bir dönemde toplu taşıma kullanma termosa kahve koyup geliyorum diyen.
Tartışmalarda kalp kırmamaya çalışan
Termos ne alaka 😅
hey Allahım ya 😅
Kahve içmeyi sevdiğini bilsem aklıma gelir 😏
Seni tanımıyorum ki :))
Tanısam sen söylemeden çoğu şeyi yapmış olurum :))
Cüzdanın içinde para yok ki :) telefonunda da şifre var, senin çantana koysa ne olcak, tamamen tiyatro bunlar
Düşünüp bir şeyler yapması, iyiliği düşünüp tavsiye vermesi, destek olması bile "seni seviyorum'' demenin bir yoludur.
Hareketleri tavırlarıyla gösterir ama kimse asla tam emin olamaz
Bir taktiği yoktur bende, seviyorsa zaten hissederim
Bir bakış, vs ele verir. Sen susarsın gözlerin konuşur misali.
Anlamıyorum özürlüyüm asdfds
Geçmiş olsun zor tabi :))
Sağol canım
Üşümüzsündür ceketimi vereyim 😀
Erkek üşürse 😅
*üşümüşsündür (yazım yanlışlarını düzeltememek iğrenç birşey)
Üşüsenizde belli etmezsiniz bence 😂 ceketi verdi bir kere
Kıza sarılır biz de ısınırız napalım :))
😂
ver çantanı ben taşıyayım diyen de seviyodur 😒
O zor ya :)) kadın çantadı taşımak bilemedim
ne olur taşısa erkekliğinden bişey kaybetmez ya 😒
Poşet olsa eyvallah.. Pazar poşeti olsa eyvallah ama kadın çantası hoş olmaz
Çirkin bir görüntü 😅😅
yoo çok hoş bir görüntü hem orda önemli olan kadın çantası taşımakta değil kadının omzu ağrımış adamda bunu düşünen kibar erkek 😂
Ağrıdıysa olur ama fırça da atabilir
“İçinde ne var bunun ya? Geceleri şantiyede mi çalışıyorsun? İçinde tuğla mı var?” diye 😅😅
Şahsen ben bunu derim
aşkım bir shut up ya derim bana böyle dese benimkisi 😂
Bana dese ben ingilce destan yazardım da :)) burda rtüke takılır
bir kapa çeneni dedi diye mi yok artıkını 😂
Bir erkeğe kapa çeneni dersen destan yazar bilmiş ol
haydaaa ne alaka ya 😀
Benim için öyle :))
herkes bir değildir 😀
İnşallah 😅
Amin 😁
Resim muhteşem anlatmış :)
Bu ne demek ki bir kadın için?
Hmm değişik bir bakış
Bakışları bence herşeyi anlatır...
Nasıl bir bakış?
Sevgi ve merhamet dolu bir bakış. Konuşurken gözleri gülüyosa ışıltı varsa hissedersin sevgisini..
Güzel 👍
Hareketlerine yansıyor ya bir şekilde anlaşılıyor
belime sarılması sevdiğini hissettirir
Hiç olmadı öyle birileri
Anlamak istemem
Neden
Sahiciliğine inanmıyorum artık
Anladım peki
İlgisi/alakasından
Bakışlarından.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?