Eski kız arkadaşım sürekli beni rahatsız ediyor ne yapmalıyım?

Bundan birkac ay once facebookta tanistigim bir kiz bana yazmaya basladi. bir hafta sonrasinda beni sevdigini soyledi ama ben ona karsi bir sey hissetmiyordum. İsrar edince - benim de ilgiye alisik olmadigimdan baslarda hosuma gitti bu durum - bir deneyelim dedim. Bulustuk ettik ben ona karsi her zaman samimi ve durust olmaya calistim. Nolursa olsun ona karsi bir sey hissedemedim. Yalnizligimi gidermek icim onu kullanmak da istemem. Bunu ona kibarca anlattim ve ayrilmak istedim. Ben onu sevmesem de birlikte olmak istedigimi ve belki zamanla onu sevecegimi soyledi. Ben zaman gecse de sevebilecegimi sanmadigimi soyledim ama bir kez daha israrina dayanamayip kabul ettim. Fakat tabi ki olmadi ve bir hafta sonra ayrildik cunku surekli ilgi istiyordu ve ben yaradilisim geregi yalnizligi seven ve kendime gun icinde vakit ayirmak isteyen biriyim. Aradan kac ay gectikten sonra mesajlar atmaya basladi ve defalarca aradi. En sonunda dayanamadim actim ama kirmak istemedigimden kibarca sohbet ettim ve kapattim. Fakat bundan cesaret almis olacak ki tekrar bana mesajlar atmaya basladi ve bu beni cok zor durumda birakiyor. Kirmak da istemiyorum ama tek tarafli sevginin oldugu iliski ne derece saglikli olabilir. Goruslerimiz neler?
Eski kız arkadaşım sürekli beni rahatsız ediyor ne yapmalıyım?
Cevapla