Flörtüm yazmıyor ama yazıncada 3 saat konuşuyoruz?

Arkadaşlar sabah günaydın yazardı ama bugün motor turu vardı hikayesine hep bir şey atıyor ama bana yazmıyor? Rahat konuşabilmek için mi acaba? Müsait olduğundada 2-3 saat full konuşuyoruz amaç ne?
Flörtüm yazmıyor ama yazıncada 3 saat konuşuyoruz?
Cevapla