Yani spora falan gidiyor, her dakika yazmasını bekleyemem dimi
2 ay
Bu kadar önemsediğini belli etme. Ona verecegin zamani kendine ver. Başlarda heyecan merak sevilme arzusu hormonlar hersey karmaşık ve sabırsız bir durumda olabilir ic dünyanda. Ama sakin kalmayi başarırsan kontrollü olursan senin icin de ilişkin icinde cok daha yararlı olacaktır. Her saniye iletişim halinde olmak iyi degil. Bir erkek olarak talep edenin o olduğunu ve talep edilenin bir kadin olarak sen olduğunu unutmayarak bu oyunu yürüt. Çünkü erkeklerin kaidesi çabuk alışıyor bu pohpohlanma işine şımarıyor kendini bulunmaz biri sanıyor. Senin görevin haline gelmesin onun peşini kollamak
Her dakika konuşulacak diye bir kural yok. 3 saat konuşmamak normal bir şey çünkü herkesin kendine ait bir zaman olması gerekiyor. Vıcık vıcık ilişki tez ayrılık getirir. Bunu düşünerek ilişkiyi sürdürmekte fayda var.
Bu gayet normal, nefes al canım 😄 3 saat konuşmamak ilişki için kriz sebebi değil, hatta bence sağlıklı bile 💆♀️ Spor, ders, arkadaşlar, aile… herkesin kendine ait alanı olmalı.
Önemli olan senin kendini ihmal edilmiş hissetmemen ve genel olarak iletişiminizin iyi olması 💌 Sen böyle aralarda huzursuz mu oluyorsun, yoksa sadece merak ettin mi? 🧐💕
Cevap
10Cevap
Normal bence sürekli konuşulmaz
Uykusunda alarm kurup 10dk bir yazmıyorsa olmaz ondan.
Tüh nasıl kaçırdım
Bu işin saati yoktur
Çok saçma
Sürekli dakika başı da yazılmaz yani bu da normal değil
İletişim halinde olunmalı ama herkesin de ayrı bir hayatı düzeni var
Zaten
Sürekli çok geç yazması bilerek sorun tabi
Aranızda olan bağ ve güven ile alakalı bir durum
Evet bekleme spor da rahat bırak sert sert bassın aslanım
3 saatte cok yanı oha abartmasın sende böyle fazla iyi niyetli düşünme saftrk
3 saat mi vah vah kesin terk etmiş 3 dk bile değil
Zukkum
Yazık
Sana yazk davar
Yarabbim ne dertler var.
Soruyorum sadece ben mi acaba çok kuruntuym
2 hafta falan olmuştur
Yaaani evet şimdi asıl şeyi merak ediyorum Ben mi yazayım O mu yazsın
Hep sana mı yazsın manitaları boş bırakmasın
Dimi ya
Bir tane bile sporda çekip attığı fotoğrafı yok
Kişiden kişiye değişir bu
Normal tabi
Normal değil üç saat ne
İlk sevgilin mi awk
Ne alaka ya
Sadece umursanmak istiyorum o kdr zaten uzak mesafeyiz haliyle unutulmak istemiyorum
Yazma diyorsun yani
Delirmişler iyice
normal
Aldatiyodur bfdhh
Aynen nerden anladın zekalı
Ben anlarim mk
Vay canına müthiş zeka harcanıyosn kanka bütün ülkeyi sen bu kafayla boşatırsın
Boşatmam kuşatirim kezban
Niye durduk yere kezban dedin şimdi sana giren çıkan ne oldu siitee lo
Dhdhdh alinma lan saka yapioz
Normal
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?