Sevgilimle mesajda sık kavga ediyoruz ama yüz yüze çok iyi anlaşıyoruz?

Sevgilimle mesajlaşırken fazla kavga ediyoruz. O küçücük bir şeyde hemen sinirleniyor falan. O zamanlar da da benden sadece özür dilememi istiyor kavga daha fazla büyümesin diye (kendimce ben haklı olsam bile). Ama yüz yüzeyken çok iyi anlaşıyoruz 1 kere bile yüz yüze kavgamız yoktur. Sizce bu neden?
Sevgilimle mesajda sık kavga ediyoruz ama yüz yüze çok iyi anlaşıyoruz?
Cevapla