Sevdiğim ve beni seven biri olsun artık.
26 yaşındayım 5 yıllık ilişkim vardı, o biteli 2 yıldan fazla oldu ama hayatıma (bir tane 3 aylık bir tane de 2 aylık flörtleri saymazsak) kimse girmedi diyebilirim.
Sanki artık kimse sevgili olmak istemiyor sadece eğlenelim yatalım bırakalım istiyorlar.
Ben o yaşam tarzini tercih eden biri değilim. Ciddi ve uzun süreli sevgililik yaşamak istiyorum tekrar. Hatta bu yaştan sonra mümkünse sonu evliliğe bağlanacak bir ilişki olsun 2-3 sene sonra falan.
Çok yoruldum yalnızlıktan. Çapkın erkek görmek istemiyorum. Neden karşıma çıkmıyo düzgün birileri ya 😒
26 yaşındayım 5 yıllık ilişkim vardı, o biteli 2 yıldan fazla oldu ama hayatıma (bir tane 3 aylık bir tane de 2 aylık flörtleri saymazsak) kimse girmedi diyebilirim.
Sanki artık kimse sevgili olmak istemiyor sadece eğlenelim yatalım bırakalım istiyorlar.
Ben o yaşam tarzini tercih eden biri değilim. Ciddi ve uzun süreli sevgililik yaşamak istiyorum tekrar. Hatta bu yaştan sonra mümkünse sonu evliliğe bağlanacak bir ilişki olsun 2-3 sene sonra falan.
Çok yoruldum yalnızlıktan. Çapkın erkek görmek istemiyorum. Neden karşıma çıkmıyo düzgün birileri ya 😒
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer