Çookk sıkıldım yalnızlıktan. Neden bu kadar zor birbirini bulmak?

Sevdiğim ve beni seven biri olsun artık.
26 yaşındayım 5 yıllık ilişkim vardı, o biteli 2 yıldan fazla oldu ama hayatıma (bir tane 3 aylık bir tane de 2 aylık flörtleri saymazsak) kimse girmedi diyebilirim.
Sanki artık kimse sevgili olmak istemiyor sadece eğlenelim yatalım bırakalım istiyorlar.
Ben o yaşam tarzini tercih eden biri değilim. Ciddi ve uzun süreli sevgililik yaşamak istiyorum tekrar. Hatta bu yaştan sonra mümkünse sonu evliliğe bağlanacak bir ilişki olsun 2-3 sene sonra falan.
Çok yoruldum yalnızlıktan. Çapkın erkek görmek istemiyorum. Neden karşıma çıkmıyo düzgün birileri ya 😒
Çookk sıkıldım yalnızlıktan. Neden bu kadar zor birbirini bulmak?
Cevapla