karşılıklı iyilik te yaptınız birbirinize
ama yapamayacağınız bişey istedi sizde yapamam dediniz
ama yapamayacağınız bişey istedi sizde yapamam dediniz
onu nankör eden de sendin. köpek gibi tekmeleye tekmeleye getirseydin o günlere ayağının altını öperdi. herkesin her dediği yapılmaz sınırını koysaydın keşke
:* bazen aşağıya indirip paspas etmelisin ki kıymetini anlasın.
Taşımadan önce düşünecektim, herfin suçu yok sen hıyarlık yapıp taşırsan nankörlük kaçınılmazdır
Adamın suçu yok... Karşındaki adam olsa zaten sırtına binmezdi... suç senin
Cevap
0Cevap
Insanlarin hepsi boyledir neden yazik ki. Bundan sonra aramizdaki arkadasliga bir sinir koyardum.
Hic bir sey yapmam hayatimdan silerim gider !
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar